Just a Happy Tune

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Dit vrolijke deuntje maakte ik in een sombere bui..
En het hielp! :D

 
best een pakkende en bijna hypnotiserende tune! Heb me er toch goed mee vermaakt!
 
Dank! Ik vroeg me nog af of ik het voor de contest nog wat verder zou uitwerken, ik vind eigenlijk 1 stukje nog iets te leeg..
Maar de eenvoud van dit trackje bevalt me wel. En het is een deuntje van afgelopen jaar die ikzelf vaker beluister... :-)
 
Leuk pakkend deuntje. Je wordt hier vrolijk van. Goed gemaakt!!
 
Mij te corny ook de geluiden keuze is zeker niet de mijne. Tja smaak. Mix is wel weer top en het zit verder goed in elkaar
 
Klinkt goed, heel erg goed, maar je weet dat ik van meer uplifting muziek hou hé.. Hij is me wat braafjes, ook al zit ie idd heel erg goed in mekaar. :)
 
Dank voor de comments! Ach ja, ik had ook niet verwacht dat ie bij iedereen in de smaak zou vallen... :-D
 
Duidelijk herkenbaar een nummer van B., en dat is gelijk positief en negatief. Positief omdat je wel degelijk een heel eigen sound hebt, negatief omdat ik toch wel erg vaak hetzelfde soort melodieen, basslijntjes en composities van je terug hoor. Het is niet verkeerd of slecht of zo, maar wel iets te voorspelbaar aan het worden, mijn advies is: durf eens wat meer te experimenteren (maar trek je er nix van aan als je gewoon lekker bezig bent en daar geen zin in hebt, tis maar een mening van iemand....)
 
Dank voor je mening! Ik hoor hier in het forum vaker dat ik voorspelbaar ben, in positieve en negatieve zin.. :-)

Grappig is dat ik een paar jaar geleden experimenteler was, maar alleen online positieve reacties kreeg..
Mijn directe omgeving reageerde minder positief, soms zelfs hatelijk. Ik probeer de laatste tijd iets toegankelijker te worden..
 
:D Andere omgeving zoeken ;) Herkenbaar geluid en net zoals Fifth al schreef kan experimenteren wellicht geen kwaad denk ik... (vandaar bovenstaande quote aangehaald, dat hatelijke en minder positieve niet begrijp) Anyway, gaat erom dat je er zelf plezier aan beleefd en dat je het zelf mooi vindt en het je vrolijk maakt. :okdan:
 
begin is meteen al pakkend en neemt je mee tot het einde
leuke frisse track

die krijgt misschien wel een stem, niet vanwege perfectie op alle vlakken maar gewoon omdat het lekker klinkt en me meesleept

verder wel jammer van de omgeving die hatelijk kan reageren. je kan iets mooi vinden, of niet, maar blijf dan een beetje respectvol denk ik dan.
wel mooi dat je een eigen sound hebt. verder gewoon lekker af en toe blijven experimenteren: is topch leuk en leerzaam voor jezelf, dan maar geen positieve reacties ;)
 
Als het maken van deze track je uit een sombere bui trok, is ie sowieso geslaagd. Zit meteen een verhaal aan vast. Ik ken je eerdere werk nog niet, maar vind dit erg leuk. Beetje 'corny' houd ik wel van. ;-)
 
Back
Top