WAREHOUSEGROOVE - AF-MMXIX

1V/oct Bedankt voor het luisteren en je berichtje :okdan: Het is iig herkenbaar, ik denk als ik met akkoorden ga werken in deze stijl dan krijg je een heel ander stuk muziek..... denk dan zelfs aan een vocal D&B soort of iets... Wellicht iets om een andere keer mee te experimenteren.
In mijn optiek is dit gewoon Drum & Bass 8) Jungle is meer gebaseerd op Dance Hall & Ragga en is in mijn optiek de moeder van D&B, de vader is Breakbeat Hardcore en hun liefdesbaby is Drum & Bass (een cross over dus)
*mag gecorrigeerd worden als ik het niet helemaal goed heb/wat mis... maar in mijn optiek moet dit de lading ongeveer dekken. :eureka:
 
bijlevel: Uiteraard bedankt voor je reactie: Tijdnood ja..... vorige inzendingen kon ik rustig werken aan een thema en kon ik een verhaal (in meerdere lagen) vertellen.
Nu ben ik gewoon met een leeg canvas begonnen en wellicht was het rennen en stilstaan het thema van dit jaar.... want dat was wel een beetje wat er gaande was (meer rennen dan stilstaan trouwens)
 
Erwinn :D Dank je voor je compliment..... Er zijn vele mooie inzendingen dit jaar (mis helaas een paar van mijn favoriete mede muziekpielers dit jaar) We gaan het zien.
Ik ga "meestal" niet echt voor de meest makkelijke/toegankelijke/meest populaire muziekstijl dus het is altijd weer een verassing wat het gaat doen.
 
Daar is een nieuwe stijl geboren in de Hongaarse heuvels, Tribal Fiction! :D
Nice!:okdan:
 
Daar is een nieuwe stijl geboren in de Hongaarse heuvels, Tribal Fiction! :D
Nice!:okdan:

Vlakbij in Etyek zijn de filmstudio's en de Magyaren zijn van oorsprong tribal... De stijl bestond wellicht al, kan zijn dat dit een kleine aanvulling is :D
Denk eerder dat het de paprika is :W
Bedankt voor het luisteren en je leuke commentaar :okdan:
 
ohtar: kleine edit op mijn reactie, Ik heb inderdaad reverbs gebruikt maar de ruimte die jij wellicht bedoelde heb ik gemaakt doormiddel van meerdere sporen/geluiden/instrumenten meerdere sporen te geven en deze (subtiel) op verschillende plaatsen in het geluidsspectrum te plaatsen. Heb het geheel behandeld alsof ik in een concertzaal naar een klassiek orkest zat te luisteren en zo gedeeltes van sommige geluiden verdeeld heb. Is dus een combinatie van plaatsing/aansturing en effecten.
Het antwoord wat ik gegeven had of ik reverb heb gebruikt was dus deels correct. * hier een "kleine" aanvulling omdat ik jouw "vraag" niet geheel correct had beantwoord. :baco:
 
Ja ik dacht al dat het meer was dan alleen goed reverb gebruik. Heb je toevallig ook een linkje naar iets waar die techniek nog beter uitgelegd staat? Super interessant en vind het echt te gek klinken!
 
Back
Top