Tralalaika - Amor Aeternus

Tralalaika

Tralala
Lid sinds
20 januari 2016
Berichten
102
Locatie
Amsterdam
De basis van dit nummer lag reeds op de plank. Ik heb nog wat vocale elementen toegevoegd (Alter Ego en Voices of Rapture). Voornaamste reden waarom ik dit nummer heb gekozen is dat er een begin en eind aan zit en een soort van structuur. Het kan af en toe wat hysterisch overkomen, maar hier moeten we het mee doen dit jaar.

 
Timing is hier en daar wat scheef. Vocalen zijn apart gekozen. Gitaar partij mag wat meer los gaan. Drums wat conservatief. Sorry ben wat negatief. Overgangen tussen chorus en verse zijn ok. :)
 
mooie track met een goede open mix. en zeker een track met kop en staart! het hoog bij drums, met name snare en hats had wat meer snappy of sprankelender gemogen
die monnikenzang zag ik niet aan komen, maar het past wel en maakt het wat eigenzinnig. hysterisch vond ik het nergens :)

alleen vocals volledig een kant op met de panning vind ik niet fijn
 
Die knalt er gelijk! De drums vind ik iets te overhaast, net 3-4bpm omlaag kan schelen, vocals zijn ok. Lekker vrolijke tune, maar iets rustiger zou het nummer dus denk ik wel ten goede komen.
 
ik ben het met mijn bovenbuurman eens, klinkt lekker, maar die drum lijkt niet helemaal te matchen met de overal feeling.
 
Interessant nummer.. Ik zou wel voor een ander gitaar sound gaan denk ik (beetje meer natuurlijk, minder ringy), maar verder heb ik zeker geboeid geluisterd. En dan ineens Gregoriaans gezang..lol. Het is in ieder geval origineel!
 
Wat een fris en fruitig lekkere track is dit zeg. De timing kan nog wat beter maar wat een bijzondere combinatie van geluiden. Met heeeeeeeeel veel plezier naar geluisterd. Wel 5x achter elkaar en ik vind hem steeds beter worden. Echt super!
 
Ja is wel snel zeg. Terwijl de muziek relaxed is zijn de drums super snel en de arp ook. Nerveus. Maar dat maakt hem wel eigenaardig
 
Lekker fris zonder teveel suiker :okdan:
Inderdaad een andere drumpartij, eentje die meer de accenten van de gitaar volgt.
 
Tjokvol originele vondsten en, als ik het goed heb,goed te horen dat je de drums en gitaar live hebt opgenomen. Dat geeft het risico van timingsfouten die alleen met heel veel editen in je DAW recht te trekken zijn. Maar complimenten dat je dit zo allemaal bijelkaar hebt gekregen in een nummer!
 
ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, als wachtmuziek ? Bij een bedrijfsvoorstelling, als begeleiding voor een video van een sportwedstrijd ? Origineel gemaakt met resonerende partijen die de voorbode voor actie illustreren.
 
Tjokvol originele vondsten en, als ik het goed heb,goed te horen dat je de drums en gitaar live hebt opgenomen. Dat geeft het risico van timingsfouten die alleen met heel veel editen in je DAW recht te trekken zijn. Maar complimenten dat je dit zo allemaal bijelkaar hebt gekregen in een nummer!

De gitaar is live opgenomen, de drums zijn geripte grooves uit Kontakt. Dank voor het compliment!
 
Back
Top