Hermax - Less is more Movement 8

G E W E L D I G ! Ik vind de mix net niet helemaal goed, zou iets bombastischer mogen van mij. Maar geniaal werk!!
 
Wat mij betreft zou het nog wat meer diepte mogen krijgen (meer uitwerken van de verschillende episoden in het verhaal en de contrasten sterker aanzetten), en de fluitpartij komt inderdaad onnatuurlijk over door het 'vergeten' van adempauzes. Puur op muzikaliteit en qua compositie veruit de beste bijdrage tot nog toe (heb inmiddels bijna alles gehoord). :-)
 
Je vertelt in krap 3 minuten een boeiend en compleet verhaal. Knap werk.
Inderdaad; productietechnisch kan het vast beter en er zitten wat schoonheidsfoutjes in, maar daar luister ik graag doorheen nu ik hem voor de derde keer opzet.
 
Ik vind het allemaal iets te veel GM-sound hebben eigenlijk .. hadden wel meer effecten overheen gekund om meer ruimte te creeëren. En wat meer pads om de boel wat aan elkaar te breien.

Qua melodie pakt het me trouwens echt totaal niet, maar er zit wel een mooie boog in het geheel.
 
heel mooi gemaakt. vind deze muziek ook erg relaxt om naar te luisteren in bepaalde settings. toffe opbouw en de juiste instrumenten gebruikt.
 
Prachtig hoe je dit kon maken. hiervoor moet je echt een muziekant zijn.
Ik vond er nix aan. Dit is iets dat door een orkest in een oude schouwburg moet gespeeld worden. Daar zou ik hiervan zeker kunnen genieten. Spijtig genoeg niet in mijn bunker studio.



Wel knap hoe je van prachtig naar vind er nix aan gaat :dubbel:
(maar snap wel hoe je het bedoelt,... :engel:)

Maar mooi stukje muziek hoor, goed gedaan :okdan:



Maar de titel less is more moet je echt wat anders van maken,.. vind dat echt iets voor hipsters met te strakke broeken, en dat past totaal niet met de muziek die ik hoor :okdan:

Van een triangel een kwart triangle maken is less maar zeker niet more :koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Dit nummer is een deel van een album dat ik gemaakt heb, meer dan 10 jaar na het vorige. Ik heb het gehele album opgenomen met slechts drie instrumenten, net zoals ik 30 jaar geleden mijn eerste album heb gemaakt. In de tijd daartussen heb ik mijn synthverzameling wel uitgebreid maar op de duur was ik meer bezig met zoeken naar goede geluiden en oplossen van technische problemen dan met muziek te maken.
Daarom dus dat ik besloot om weer echt "van voor af aan" te beginnen en met een absoluut minimum aan instrumenten iets op te nemen. Dat is dan ook de titel van het album geworden. Less is more. En omdat ik gewoon geen goesting had om de 8 nummers daarop van een titel te voorzien heb ik het Movement 1 t/m 8 genoemd.
 
Inderdaad - "Less is more" mag dan inmiddels een modieuze kreet geworden zijn, maar dat neemt nog niet weg dat er veel waarheid in zit (zolang men het niet in het absurde trekt).
 
Back
Top