OS 1.06 voor 01v

Dat viel mij ook al op maar hij is er al een tijdje de os dus ik had m niet geplaatst. Wel als er extra's op zat aan gezien ik geen mlan ga usen doe ik ook geen update. En jij fuse? ga jij t wel doen?
 
Nou ja, het is een .x bestandje en ik weet niet of ik het wel aandurf. Maar die XV ook geflashed laatst en dat ging goed.
Denk gewoon even de zooi backuppen en gaan.
Ik kan nu wel veroorloven om al m'n presets niet meer te kunnen laden want die CD is toch af. :)

Maar ik heb d'r nog 1.03 in zitten en ik weet dat met 1.04 wat digitale IO verbeterd was dus denk wel dat ik het ga proberen.
 
OK, net klaar met updaten.

Toch handig als je die EX5 als updater kunt gebruiken. Een paar SMF files afspelen naar de 01v en klaar. Geen gezeik met kabels en wat al meer. :)

Ik had wel van tevoren gebackupped, maar zover ik weet staat alles er nog in. Maar dus wel dat ik 1.01 had en niet de 1.06 die ik nu heb. Dus minder gezeik want het lijkt me dat je in al die versies toch wel wat hebt verbeterd.

:okdan:
 
Nee, want Yamaha heeft een beleid om niet met de billen bloot te gaan. Zal wel een japanse mentaliteit zijn maar ze vertikken het om te vertellen wat voor een fouten ze gemaakt hebben. Of je moet een of andere techie hebben van Yamaha die het toevallig wel kan vertellen.

Maar bel anders zelf Yamaha .nl maar even op. Geheid dat je van het kastje naar het riet gestuurd word.
 
Fijn van Yamaha, die .exe files

Zo'n zootje hebben ze er nog nooit van gemaakt
 
Heb 1.05 dus voor mij heeft het weinig zin zo te zien.

gr. Mario
 
Ik heb hier een 01V. En een MLAN kaart. Hoe kan ik de 01V het beste updaten naar 1.06? De mixer is nu op 1.05. De MLAN kaart is de 16. Ik heb de jumper op off gezet en de kaart zit in de mixer. Maar die ziet de kaart als een AES kaart...
 
Back
Top