Cubase hotfix update 9.5.21

Steinberg heeft de Cubase 9.5 hotfix update 9.5.21 gereleased: https://www.steinberg.net/en/newsan...e-9521-maintenance-update-available-4695.html

het is off-topic, maar niet geheel. men weet dat cubase EDU versies heeft, en mijn vermoeden is ook dat je via winkels, simpelweg de EDU versie bestellen kan, zonder dat ze het kontroleren.

wat niet zo bekend is over EDU versies van steinberg (iig cubae) is dat deze ook mogen aangeschaft worden door mensen die arbeidsongeschikt zijn (50% of hoger), het staat ergens diep verborgen, op een FAQ pagina over de EDU versie, als laatste..
 
het is off-topic, maar niet geheel. men weet dat cubase EDU versies heeft, en mijn vermoeden is ook dat je via winkels, simpelweg de EDU versie bestellen kan, zonder dat ze het kontroleren.

Dat heb ik ook wel eens gehoord ja. Niet bepaald zoals het hoort....

Wat sommigen misschien ook nog niet weten is dat je met een EDU of EE (Educational Edition) geen commerciële producties mag draaien. Maar met een betaalde update van een nieuwere versie vervalt het EDU uit je licentie en heb je dan wel een retail/commerciële versie.

En EDU updates bestaan niet. Dus je EDU versie software updaten doe je met een 'gewone' betaalde update, en vervalt het EDU dus.
 
Back
Top