Steinberg updates Cubase en WaveLab

arnomusicman

Radiation!
Lid sinds
14 december 2001
Berichten
4.271
Locatie
Zevenaar
hm die 9.5.20 update wil bij mij niet installeren. Wordt er steeds uit geknikkerd door Windows. Ik zag dat het op het steinberg forum ook al gemeld werd door iemand dus dat heb ik daar ook maar even gedaan.
 
hm die 9.5.20 update wil bij mij niet installeren. Wordt er steeds uit geknikkerd door Windows. Ik zag dat het op het steinberg forum ook al gemeld werd door iemand dus dat heb ik daar ook maar even gedaan.

Vaag.

Hoeveel ruimte heb je nog vrij op de desbetreffende schijf? En knikkert hij je er al uit bij het uitpakken of bij het installeren erna? En ook al geprobeerd met uitvoeren als administrator?
 
Bij mij zonder problemen geinstalleerd op een windows10 machine.
 
Ja ook als admin geprobeerd en ruimte zat. Echt raar, ik heb normaal nooit problemen met Cb updates te installeren.
Ik heb het even op een andere Windows 7 64 bit machine geprobeerd waar helemaal geen Cubase op staat oid en daar loopt ie wel gewoon door. Hij vliegt er op mijn DAW al uit direct na de uitpak ronde wanneer het scherm met Cubase pro en artist als plaatje zou moeten verschijnen. Die verschijnt dus ook niet. Ik zal es in de event logging van Windows kijken of ik daar wat kan vinden.
 
:eureka: opgelost! Windows was niet up2date op de DAW en een oudere microsoft .NET framework versie gaf een exception.
 
Back
Top