Steinberg sequencers en Windows 10

arnomusicman

Radiation!
Lid sinds
14 december 2001
Berichten
4.271
Locatie
Zevenaar
Steinberg heeft aangegeven dat met de komende update van Windows 10 de problemen met de Steinberg software door goede samenwerking tussen Microsoft en Steinberg zijn opgelost.

Wie wil kan dus na de volgende Windows 10 update (ik weet niet wanneer die gepland staat) overstappen naar de nieuwste Microsoft OS zonder Windows gerelateerde problemen te gaan ondervinden met Cubase, Sequel of Nuendo.
 
Dat heeft precies lang geduurd. Ik werd al ongeduldig. Geen idee wat er precies moest aangepast worden maar het belangrijkste is natuurlijk dat het in orde komt.

Ik ben wel benieuwd of dit voor alle versies van Cubase zal gelden of enkel de meest recente.
(werk zelf nog met Cubase Artist 7.5 op Windows 7)
 
Ik Heb geen idee tot wanneer, maar nu kun je nog gratis upgraden naar Win10,,

Soit, Win upgraden is niet zo eenvoudig als bij OSX,, waar je vanaf een losse HD via de USB poort mee kan testen,,
 
Ik blijf lekker met Cubase op Windows 7 zitten. Het werkt zo prima en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om naar 10 over te gaan om Microsoft een plezier te doen zodat zij mij nieuwe diensten kunnen gaan verkopen :).

Als deze laptop overlijdt, en dat kan niet heel lang meer duren gezien zijn leeftijd, stap ik over naar Apple.
 
Wie is er al over?
En wat zijn de ervaringen?

Mijn DAW draait nu nog op W7Home, maar ik wil binnenkort de overstap toch wagen.

Ik heb windows 10 op mijn PC draaien, geen problemen mee, ook niet speciaal beter dan 8.1.

Als dualboot op mijn macbook (om af en toe op te gamen :) ) moet ik zeggen dat het wel veel beter draait dan 8.1 deed op de macbook. 8 gaf gezeur met de fans en de trackpad.
 
Back
Top