E-MU E-Loader gezocht

Mika_K2500

Never enough synths
Lid sinds
24 mei 2012
Berichten
29
Locatie
Maarssen
Hi Guys, het lukt mij niet om mijn e-loader aan de praat te krijgen. Iemand hier ervaring mee? of kan iemand mij een nieuwe E-Loader opsturen? Thanks!
 
Graag gedaan, ik hoop dat deze versie werkt voor je.

Ik las wel iets over de juiste versie java in de readme, mijn ervaringen met oude software die java nodig heeft is dat het een heel gedoe is om het werkend te krijgen, maar dat was op een mac.
 
Ik heb mijn windhoos XP weer even opgestookt, werkt prima. Maar een probleem is dat ik niet het juiste OS heb voor de XK-6, op de handige site die je stuurde kon ik hem helaas niet vinden. De E-Loader wel gelukkig, dus dat is al een zorg minder.

Het bestand heet: kybd102.dli

Dus wat ik zoek is een nieuw .dli file voor de XK-6. :)
 
Ik heb mijn windhoos XP weer even opgestookt, werkt prima. Maar een probleem is dat ik niet het juiste OS heb voor de XK-6, op de handige site die je stuurde kon ik hem helaas niet vinden. De E-Loader wel gelukkig, dus dat is al een zorg minder.

Het bestand heet: kybd102.dli

Dus wat ik zoek is een nieuw .dli file voor de XK-6. :)


Op deze site http://www.e-univercity.com/SynthGearDocs/ open je het tabje 'Operating Systems'.
Volgens mij moet je dan de bestanden uit de P1K map hebben. Dat zijn de bestanden van de 64 voice modules.
Ik verwacht dat deze ook werkt met jouw XK6 omdat dit een toetsenversie is van de XL1. 2.26 was het laatste OS.

Overigens is het opvolgen van dit advies geheel op eigen risico, maar momenteel werkt je XK6 sowieso niet toch!?

Succes!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top