Reason audio input

Reason audio input

  • Ja, lijkt me bijzonder handig!

    Stemmen: 7 63,6%
  • Nee, volslagen overbodig!

    Stemmen: 2 18,2%
  • Is vast erg handig maar ik ga het niet gebruiken.

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    11

meesha74

Muzikant
Lid sinds
5 november 2004
Berichten
2.252
Locatie
Hilversum
Waarom zou er in Reason geen audio input zijn? Het zou toch helemaal te gek zijn als je de verschillende apparaten kunt gebruiken voor je externe audio? Of via Rewire een soort extra effectenrack voor Cubase!! Aangezien Reason prima te gebruiken is samen met (bijv.) Cubase ipv. uitsluitend stand-alone zou het toch niet zo'n gek idee zijn. Het midi gedeelte is tenslotte wél overal heen te routen.

Wellicht een idee voor een volgende release??? Wat vinden jullie?

;)
 
Origineel geplaatst door meesha74
Jazeker! Alleen hier kun je (volgens mij) niet mee "Samplen". Je kunt er wel opgeslagen audiobestanden (wav, aif, etc) mee importeren en bewerken.

Nou... dan kan je toch wat je wil? :D
 
Origineel geplaatst door demian
Nou... dan kan je toch wat je wil? :D
Nee dus! Ik wil extern audio (dus vanaf de ingang van de geluidskaart of via een Rewire kanaal) kunnen routen naar de ingangen van de effect apparaten of de vocoder. Nu kun je uitsluitend het audio van Reason zélf routen. Je kunt niet realtime audio van externe bronnen (dus niet van Reason) invoeren. (ja of je moet het eerst opnemen in je computer, en dan inladen in een sampler maar dat is erg omslachtig en onhandig ;{ )
 
zou heel handig zijn

denk es aan de vocoder en inderdaad de sampler.. microfoon eraan hangen n gaan!!


Reason 3 MET AUDIO IN :D :D
 
Waarom zou dat niet uitgevoerd zijn? Wil Propellerheads het toch zoveel mogelijk stand-alone houden? (waarom dan wél rewire?) Het lijkt me op zich toch niet zo moeilijk te implementeren. je kunt Reason ook niet echt gebuiken wanneer je audiotracks wilt toevoegen. (zanglijnen e.d.) Kan me voorstellen dat het live ook erg spectaculair zou zijn als je je vocals of andere instrumenten realtime kunt gaan bewerken met de apparaten uit Reason.

Reason 3 MET AUDIO IN

GRAAG!:halleluja
 
Back
Top