X

Reason audio input

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Reason audio input

Waarom zou er in Reason geen audio input zijn? Het zou toch helemaal te gek zijn als je de verschillende apparaten kunt gebruiken voor je externe audio? Of via Rewire een soort extra effectenrack voor Cubase!! Aangezien Reason prima te gebruiken is samen met (bijv.) Cubase ipv. uitsluitend stand-alone zou het toch niet zo'n gek idee zijn. Het midi gedeelte is tenslotte wl overal heen te routen.

Wellicht een idee voor een volgende release??? Wat vinden jullie?

11
    Ja, lijkt me bijzonder handig!
    63,64%
    7
    Nee, volslagen overbodig!
    18,18%
    2
    Is vast erg handig maar ik ga het niet gebruiken.
    18,18%
    2
    Visit:
    MEESHA Website
    Youtube Channel
    Facebook

Gratis MEESHA ALBUMS downloaden! Klik hier

Zit er geen sampler in Reason?
    \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Origineel geplaatst door demian
      Zit er geen sampler in Reason?
      Jazeker! Alleen hier kun je (volgens mij) niet mee "Samplen". Je kunt er wel opgeslagen audiobestanden (wav, aif, etc) mee importeren en bewerken.
      Visit:
      MEESHA Website
      Youtube Channel
      Facebook

Comment

Origineel geplaatst door meesha74
        Jazeker! Alleen hier kun je (volgens mij) niet mee "Samplen". Je kunt er wel opgeslagen audiobestanden (wav, aif, etc) mee importeren en bewerken.
        Nou... dan kan je toch wat je wil?
        \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Origineel geplaatst door demian
          Nou... dan kan je toch wat je wil?
          Nee dus! Ik wil extern audio (dus vanaf de ingang van de geluidskaart of via een Rewire kanaal) kunnen routen naar de ingangen van de effect apparaten of de vocoder. Nu kun je uitsluitend het audio van Reason zlf routen. Je kunt niet realtime audio van externe bronnen (dus niet van Reason) invoeren. (ja of je moet het eerst opnemen in je computer, en dan inladen in een sampler maar dat is erg omslachtig en onhandig )
          Visit:
          MEESHA Website
          Youtube Channel
          Facebook

Comment

zou heel handig zijn

denk es aan de vocoder en inderdaad de sampler.. microfoon eraan hangen n gaan!!

Reason 3 MET AUDIO IN
            ..een Korg 01Wfd .. enne een Yamaha AN1x, blijft cool (me 3e).. enne nog steeds de Crumar Stratus .. wat KORG Volca`s de rest via de pc met Ableton en hopelijk ook Bitwig binnenkort...

Comment

Waarom zou dat niet uitgevoerd zijn? Wil Propellerheads het toch zoveel mogelijk stand-alone houden? (waarom dan wl rewire?) Het lijkt me op zich toch niet zo moeilijk te implementeren. je kunt Reason ook niet echt gebuiken wanneer je audiotracks wilt toevoegen. (zanglijnen e.d.) Kan me voorstellen dat het live ook erg spectaculair zou zijn als je je vocals of andere instrumenten realtime kunt gaan bewerken met de apparaten uit Reason.

Reason 3 MET AUDIO IN
              GRAAG!
              Visit:
              MEESHA Website
              Youtube Channel
              Facebook

Comment

JA !!! audio in zou verplicht moeten zijn !!!
                ----------------------
                //

Comment

Working...
                X