Vokator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Colargol

Nieuwkomer
Lid sinds
30 mei 2004
Berichten
6
Locatie
Anhem
Ik werk momenteel met Vokator, maar met alle studiosoftware die ik tot nu toe heb gebruikt, kan ik alleen mijn stem opnemen en niet de gevocode stem. Dus met welke software kan ik Vokator opnemen? Heeft iemand een tip????

Verder wil ik vokator gaan gebruiken met Reason. Dit is voor mij nu ook nog steeds niet mogenlijk.

Als iemand al wat verder is, hoor ik dat graag.

Bedankt.

Colargol.
 
Bericht door een moderator:
Verplaatst.
 
ten eerste, in Reason 2.5 zit ook een vocoder. Kan makkelijk zijn als je alleen maar met Reason aan de slag wilt, aangezien het geen VST ondersteunt.
ten tweede, als je je gevocode sample hebt, kun je deze toch opslaan? even in de sequencer zetten, track laten renderen en klaar.
 
Nee, ik krijg niet eens mijn gevocode stem opgenomen. Soundforge ( mijn opname software), neemt alleen rechtstreeks van mijn geluidskaart op en dus niet mijn gevocode stem.
 
Okay, ik neem mijn stem op en play ´m in Vokator en dan.............................Hoe sla ik de gevocode versie op???????????????????????????????????
 
Heb je wel eens van een handleiding gehoord?

Bericht door een moderator:
Omdat ik vermoed dat je illegale software gebruikt (je koopt vokator echt niet als je niet begrijpt wat je aant doen bent) en omdat dit vragen zijn die je gewoon in de handleiding van de software kan vinden sluit ik dit topic

Mocht ik het mis hebben, stuur me dan graag ff een pb'tje
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top