Schuifjes toewijzen met superwave en FL studio 4.51 producer editie

ShapedWaves

- zout -
Lid sinds
25 oktober 2004
Berichten
21
Locatie
Blauw en paars
Tsja, ik ben nu zo'n beetje 60% van mijn tijd bezig met het handmatig tekenen van enveloppes
voor de superwave VSTi . Ik gebruik fl studio en ik kan mijn draaiknopjes en schuifjes in de
superwave plug maar niet toewijzen aan mijn M-audio draaiknopjes en schuifjes. Oftewel, live
recorden is out of de kwestion.

Kan ieman mij hierbij helpen aangezien het support van superwave.co.uk total NUL is (uiteraard
helpen ze je graag als het om betalingen gaat)

Goede shit die superwave maar waardeloze support.

Dit is mijn eerste post (kat geen tijd om me netjes voor te stellen aangezien ik binnen nu en nu
een oplossing wil :), maar ik ben een aardige jongen)
 
Je kan die knopjes wel linken aan je controller, alleen gaat dat met VST plugins iets anders als met Fruity plugins.

Druk op het roze stekkertje linksboven bij je Superwave, kies dan Link to Controller (of iets wat daarop lijkt, ik heb Fruity nu niet bij de hand ;)), en dan de knop die je wilt linken.
 
kan nog makkelijker
draai met de muis aan het knopje op de superwave wat je wil linken
dan kun je in dat menuutje meteen kiezen voor assign to last tweaked parameter of iets dergelijks, wel makkelijker dan dat je zo'n lekker onoverzichtelijke lijst met paramters voor je neus hebt.
 
Origineel geplaatst door Kikker
kan nog makkelijker
draai met de muis aan het knopje op de superwave wat je wil linken
dan kun je in dat menuutje meteen kiezen voor assign to last tweaked parameter of iets dergelijks, wel makkelijker dan dat je zo'n lekker onoverzichtelijke lijst met paramters voor je neus hebt.

Heb ik ook meteen weer wat nieuws geleerd :halleluja
 
Ik heb het eens nagekeken, en bij mij staat het er ook niet bij.

Ik heb FLStudio 4.5.1, is dat misschien alleen in een nieuwere/oudere versie?
 
Jep, in fruity 4.5.2 zit het voor het eerst. Je kan trouwens ook gewoon op het record knopje (naast de play-knop) en dan op play om een event op te nemen. Vergeet dan alleen niet om het record knopje daarna ook weer uit te zetten.

Groeten, maurize
 
Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Ik heb het eens nagekeken, en bij mij staat het er ook niet bij.

Ik heb FLStudio 4.5.1, is dat misschien alleen in een nieuwere/oudere versie?

oei sorry!
dacht dat ie er altijd al inzat maar dat ik 'm nog nooit gezien had
heb hier idd 4.5.2
 
Back
Top