Ummet Ozcan: Genesis Pro VST

Impression

Stamgast
Lid sinds
2 januari 2012
Berichten
272
Locatie
Regio Eindhoven
De preview staat al een hele tijd online maar tot op heden is er volgens mij nog geen release datum bekend en ik kan er niet veel nieuws over vinden online :( Maar ben toch wel erg benieuwd ernaar.

De Genesis Pro van Ummet Ozcan intro:


Iemand enige informatie over deze synth/releasedate?
De Genesis CM vond ik namelijk best vet klinken dus ben erg benieuwd naar deze nieuwe update!8)
 
Die Genesis CM was idd vet, wel een hoge load en er zat een flinke bug in waardoor m'n sequencer om de x aantal seconden bleef hangen. Als ik me niet vergis is deze synth volledig in SynthEdit gemaakt.

Desondanks dit kijk ik ook erg uit naar deze Pro versie.

Ps. die trailer slaat voor 80% ook nergens op, leuke 3d animatie maar iets meer sound design examples had wel gemogen.
 
Hij is inmiddels uit. Met belasting (ja, ook over een €1 synth) is ie (€1.21). :D
Wat wel vreemd is is dat de 64bit versie eigenlijk gewoon een 32bit versie is, maar dan jbridged.



 
Wat wel vreemd is is dat de 64bit versie eigenlijk gewoon een 32bit versie is, maar dan jbridged.

Als ik op z'n site kijk is het momenteel alleen op 32 bit te gebruiken, jammer wel.
Jbridge heb ik in het verleden slechte ervaringen mee gehad, plugins die niet draaiden.
 
Wow, wist niet dat ie sinds 2013 al in ontwikkeling was! Macversie is volgens de FAQ op de site in de maak maar zal dan wel tot 2027 duren schat ik. :P Zonder dollen, wie heeft m al geprobeerd, is het wat, voegt het veel toe aan het Vst-synthlandschap?
 
Nou, het is allemaal nog een beetje vaag. Er staat ergens:

- If you use any of these DAWs (64-bit): FL STUDIO / CAKEWALK / BITWIG / REAPER / SONICSTUDIO / SOUNDBRIDGE or any other that has Native Bridging, please install and use the 32-bit version of the Genesis Pro. These 64-bit DAWs have native bridging, meaning they bridge any 32-bit plugin to 64-bit without any issues.
- If you use any of these DAWs (64-bit): ABLETON / CUBASE / REASON or any other DAW that has no native bridging, please install and use the 64-bit Jbridged version of the Genesis Pro

maar ook:

- PLEASE NOTE: JBridge version is currently not included in the installer - we will offer a Jbridge version very soon (fixing some bugs)

You can install the 32-bit version and use native bridging of your DAW.

Er staat ook nergens hoe je moet betalen (ideal/paypal/etc.). Dus nog maar ff afwachten.
 
Na 7 min. hadden ze al problemen.

https://webshop.oz-soft.com/en/content/14-genesis-pro-update

Helaas komt er (voorlopig ?) geen 64 bit versie. Je moet het zelf maar uitzoeken met de officiële versie van jbridge.

Other changes
Jbridge:
  • Pre-wrapped Jbridge version is removed and there will no new pre-wrapped version. We advise those to use Jbridge v1.75 from the official Jbridge website as that version is more stable and offers more settings to try.

Dus die €1 synth is plotseling niet meer zoooo goedkoop geworden. 8D
 
Jammer, heeft ie zoveel moeite in een vst gestopt met mooie specs en dan laat ie het op het laatste moment afweten.
 
Jammer, heeft ie zoveel moeite in een vst gestopt met mooie specs en dan laat ie het op het laatste moment afweten.

Ik heb hem gewoon gekocht op de release dag en buiten het feit dat ik opnieuw moest registreren hoewel ik pre-registered was heb ik hem heel normaal kunnen downloaden hoor.
Heb wel gelezen dat dat niet voor iedereen zo was. Mijn DAW Reaper heeft een built-in bridge, nog niks van gemerkt dat ie 32-bit is. Verder ook heel tevreden van de sounds, de mogelijkheden en de support.
 
Zojuist geinstalleerd, maar Reaper6 laad hem niet en Mixbus5 ziet hem niet.
Reaper lust normaal gesproken vrijwel alles.:?

FreddyConfetti Jij draait ook Reaper6?
 
Reaper 5.9 hier...heb nog geen tijd gehad om te updaten. Ik moest de eerste keer wel Reaper starten in administrator modus maar sindsdien doet die het.
Ahja Biam, ik moest de dll ook zelf in de pluginmap slepen als ik mij goed herinner. Ik denk dat die standaard naar programfiles>steinberg>VSTplugins gaat
 
Hier in Cubase 8.5 werkt ie ook gewoon. FreddyConfetti Ik had ook ge pre-registered, en inlog deed het een paar dagen niet. Daarna kon ik gewoon een wachtwoord reset aanvragen (zoals geïnstrueerd bij inlog scherm) en werkte het gewoon.
 
om geen nieuwe topic te willen beginnen, ga ik hier deze ff draad terug oppikken. heb ondertussen nog is geprobeerd van de Genesis pro vst aan de praat te krijgen, helaas wordt hij zelfs niet herkend door mijn DAW (Studio 1-5), vroeger deed hij wel telkens mijn S1 crashen! toen is een mailtje gestuurd naar Ozcan, maar natuurlijk geen antwoord. veel nieuwe info op het internet heb ik er niet meer over gevonden, is deze synth een stille dood geworden?
 
Iedereen kan een boek vol meningen typen over die genesis plugin,
maar toen ik geen sound banks van anderen zag, was het game over en heb ik enkele standard presets gesampled,
 
Back
Top