refx nexus 2, probleem met toevoegen presets

Je moet er wel rekening mee houden dat je de zipfile die je van Nexus krijgt met de soundbank NIET moet uitpakken! waarschijnlijk gaat t daar fout...
 
Het rare is dat ik 3 weken geleden alles prima functioneerde op mijn Muziek PC (Win XP 32).
Hebben jullie Cubase 5 als 32 of 64 bits geinstalled (ik 64 bits)?

BTW de Sylenth1 64 bits wil ook niet werken in Cubase.

Begin best huiverig te worden om in de studio over te stappen op Win 7.
 
Ik werk win7 x64 met C32 en c64 geinalleerd, maar gebruik alleen c32 omdat de bridge het nog steeds niet doet
 
Lekker win xp32bit hier ;-)
Win7 ga ik pas op over als UAD ook 64bit plugs heeft. (en ik weet niet of die er wel gaan komen)
 
Het rare is dat ik 3 weken geleden alles prima functioneerde op mijn Muziek PC (Win XP 32).
Hebben jullie Cubase 5 als 32 of 64 bits geinstalled (ik 64 bits)?

BTW de Sylenth1 64 bits wil ook niet werken in Cubase.

Begin best huiverig te worden om in de studio over te stappen op Win 7.

Weet niet of je sylenth probleem al is opgelost, maar ik heb zo goed als dezelfde setting als jij (ook overgestapt van xp 32 naar 7 64) en mijn sylenth deed het ook niet.

Lennar Digital gemaild met het probleem en kreeg een beta versie toegestuurd die het perfect doet.

Succes!
 
Weet niet of je sylenth probleem al is opgelost, maar ik heb zo goed als dezelfde setting als jij (ook overgestapt van xp 32 naar 7 64) en mijn sylenth deed het ook niet.

Lennar Digital gemaild met het probleem en kreeg een beta versie toegestuurd die het perfect doet.

Succes!

Beta kan je zelf ook downloaden als je "check for updates" doet bij het menu.
 
Ik had van iemand anders Nexus-2 overgenomen, en ik dacht ik koop een Expansion "Hollywood 3 Ethno" voor € 89,99 bij reFX en ik wil de NXP bestand installeren (exact gedaan zoals iedereen het zegt) resultaat Error !!! :( Dat wordt weer even door sparen voor een Originele Nexus.
 
Back
Top