Vraag reaktor mbt. registratie

Psiox

Stamgast
Lid sinds
10 december 2007
Berichten
375
Beste reaktorgebruikers.... Ik kan reaktor 5 voor een leuke prijs 2e hands overnemen. Is het mogelijk om deze dan nog op mijn naam te registreren of is dit slechts eenmalig mogelijk, maw. alleen door de originele eigenaar?

Is wel een voorwaarde voor me om de software aan te schaffen, want ik wil natuurlijk wel in staat zijn ensembles op de user community te kunnen downloaden, en ook voor support :)

Alvast bedankt!
 
Nee, je kunt Reaktor gewoon over laten schrijven. Zorg er voor dat je een account aanmaakt op de NI site en mail de support-desk (dat moet de vorige eigenaar dan ook doen) - die handelen het dan verder af. Ik heb op deze wijze FM8 en Kontakt 2 van de hand gedaan en EIXT2 gekocht.
 
thnx!
het stond zo idd ook op de Q&A op NI.com, maar wilde graag even bevestiging van een ervaringsdeskundige :)
 
Daar moet ik helaas het antwoord op schuldig blijven, gewone PC hier en een antieke Mac G4 die hoogstwaarschijnlijk flauwvalt als ik er een softsynth op laat draaien ;).
 
oke, ben bijna voorzien... anyone nog hier die reaktor op mac osx intel gebruikt? :)
 
Back
Top