X

Vraag reaktor mbt. registratie

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Vraag reaktor mbt. registratie

Beste reaktorgebruikers.... Ik kan reaktor 5 voor een leuke prijs 2e hands overnemen. Is het mogelijk om deze dan nog op mijn naam te registreren of is dit slechts eenmalig mogelijk, maw. alleen door de originele eigenaar?

Is wel een voorwaarde voor me om de software aan te schaffen, want ik wil natuurlijk wel in staat zijn ensembles op de user community te kunnen downloaden, en ook voor support

Alvast bedankt!

Nee, je kunt Reaktor gewoon over laten schrijven. Zorg er voor dat je een account aanmaakt op de NI site en mail de support-desk (dat moet de vorige eigenaar dan ook doen) - die handelen het dan verder af. Ik heb op deze wijze FM8 en Kontakt 2 van de hand gedaan en EIXT2 gekocht.
    For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

thnx!
      het stond zo idd ook op de Q&A op NI.com, maar wilde graag even bevestiging van een ervaringsdeskundige

Comment

O ja, ik werk ook met een (intel) Mac, die Universal Binaries update werkt prima hoop ik?

Link:
        http://www.native-instruments.com/in...48124d5#c52038

Comment

Daar moet ik helaas het antwoord op schuldig blijven, gewone PC hier en een antieke Mac G4 die hoogstwaarschijnlijk flauwvalt als ik er een softsynth op laat draaien .
          For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

oke, ben bijna voorzien... anyone nog hier die reaktor op mac osx intel gebruikt?

Comment

Originally posted by Puppetmaster View Post
              oke, ben bijna voorzien... anyone nog hier die reaktor op mac osx intel gebruikt?
              UB werkt prima....geen klachten hier!
              "He has Van Gogh's ear for music."

Comment

merci
                En nu aan de slag

Comment

Working...
                X