Gitaar mixen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jake

Stamgast
Lid sinds
24 augustus 2006
Berichten
224
Als ik met Cubase sx een gitaaar track opneem, en het niet exact op de maat speel wil ik het met iets, wel
exact op de maat zetten.
Ik kan hem wel mixen met time scracts enz,maar af en toe speel je toch iets uit de maat en dat wil ik met iets rechtzetten op de maat.
Maar hoe moet dat ?

Gr Jake
 
meerdere antwoorden mogelijk:

1. opnieuw inspelen, en nu wel strak (klinkt lulliger dan bedoelt, het is gewoon de beste manier)

2. als je hele track uit de maat is (als gevolg van e.o.a. latency bijv.) de hele track naar voren halen

3. je schijnt een quantizefunctie voor audio in cubase te hebben (maar daar gruw ik van)

4. in je edit-scherm e.e.a. subtiel verplaatsen (noodoplossing, werkt alleen bij een niet te drukke track en als het een enkel foutje betreft)

Time Warp...
schijnt ook e.o.a. tover-functie voor dit soort zaken te zijn, maar ik zit nog ergens halverwege de leercurve ;)

succes, enneuh, wat zijn time scracts ?
 
Sorry, maar daar gaan we weer:

Bericht door een moderator:
Jake / Jakaan: zoals ik je eerder bericht heb in PB's, ook aan je dubbele account, maak je het niet aannemelijk dat je gewoon met een legale versie van cubase werkt en gewoon de handleiding hebt gelezen. Daarom sluit ik vanaf heden al je Cubase support vragen.


Misschien is het toch handig als je je PB eens leest!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top