korting op logic pro 7

olaf

Ouwe rot
Lid sinds
14 juli 2002
Berichten
524
ik heb ooit eens iets gehoord over speciale "studenten"prijzen voor logic gebruikers. als je voor je opleiding logic gebruikt, en je kan dit aantonen, dat je dan een korting krijgt. ik wil logic pro 7 gaan aanschaffen en wil hier meer informatie over. het pakket zou dan zo'n 10 a 20 procent van de nieuwprijs kosten. Heeft iemand hier meer specifieke informatie over? ik kan het niet vinden op de logic/apple site.
 
Let er ook wel even op dat het over het algemeen zo is:

Jij volgt nu een opleiding en krijgt het voor elkaar om een licentie met een behoorlijke korting te krijgen.
Je bent klaar met de opleiding -> Licentie is niet meet rechtsgeldig omdat niet meer aan de voorwaarden wordt voldaan.

Kijk hier dus even goed naar voor je je geld uitgeeft!
 
nee, logic hebben ze niet daar. cubase sx voor drie en een half honderd euro wel als educational versie. maar ik ben aan logic gewend.
 
Simpel. www.apple.nl -> Store -> onderwijs (dat vind je linksboven) Et voila, een applestore met studentenkorting, en Logic in het assortiment.
 
Ik wel, bij programmatuur, en dan Apple programmatuur. 659,26 euro.... maar dat moet toch goedkoper kunnen? Dat was wel eens goedkoper dacht ik, maar dat kan sinds de overname door Apple ook wel es veranderd zijn.
Succes in elk geval.

[edit] ik realiseer me ineens dat dat toch best een grote korting is! ik wil weer studeren!! ghehe [/edit]
 
Net even gekeken (ik studeer ook nog... eventjes). Wat zijn dat voor prijzen?

Logic Pro 7
Eur_659,26

Logic Pro 7 Upgrade voor Logic Gold/Platinum 5 en 6 of Logic Pro 6
Eur_329,00

Logic Pro 7 Update voor Logic Audio (Big Box) / Logic Express 6 of 7
Eur_769,00


Het hele pakket logic pro 7 kost 659,26 - maar als je 'n upgrade doet vanaf Big Box of Logic express 6 of 7 dan kost het 769,00 ... Dat is 110 euro DUURDER!!! Met andere woorden, je kan beter het pakket als opnieuw kopen, en de Logic die je had vertegenwoordigd ineens geen _enkele_ waarde meer.

En voor mij als Logic Pro 6 gebruiker is de upgrade maar liefst €329,- ...De helft van wat het hele pakket kost. Geen korting voor mij dus, en ERG duur als je het mij vraagt. De overgang van Platinum 5 naar Pro 6 was veel uitgebreider, en die kostte maar €215,-

En ik zou voor mijn upgrade dus hetzelfde betalen wat een Logic GOLD 5 gebruiker betaald. Ik denk dat ik deze upgrade maar even oversla. Misschien is het wel weer de moeite als Logic 8 uitkomt. Of 9.
 
Origineel geplaatst door BDeep
Ik wel, bij programmatuur, en dan Apple programmatuur. 659,26 euro.... maar dat moet toch goedkoper kunnen?

ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook nog vrij veel vind. maar het is inderdaad al wel een flinke korting maar voor een student nog steeds veel te veel, vind ik. drie maanden beurs...
 
Back
Top