aparatuur aanmelden SX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 november 2004
Berichten
1.158
;) :dubbel:

Best mede musiclovers...

Effe een serieuze vraag over het aansluiten van je apparatuur via midi in/op Cubase SX ( nieuw)

Het volgende gegeven;

1. Een laptop ( packerd Bell werd gewoon goed is ook nieuw 2003) met Cubase SX ( denk 3, ieder geval erg nieuw)
2. Een midi kabel met aan de ene zijde; 2 x midi out en 1 x midi 1 ( 1 midi out kan diennen als midi thru) en aan de andere
kant van kabel een USB ( een ,naar schijnt, nieuw soort kabel) Je kunt dus rechtstreeks aansluiten op een USB inggang...

Merk; ROM I/O iets van EST of zoiets.... ( ziet er hi-teck uit een beetje doorzichtig uit... je kunt er ook op zien of hij aangesloten zit. of hij midi IN ontvangt en midi OUT verstuurd er zitten dus 3 lampjes op)

3. Een midi apparaat in dit geval : een access virus Indigo ( 1) de met blauwe letjes ( klein model)


Ik heb alles bij mijn weten aangesloten : de USB van de zojuist genoemde kabel, in de USB van de Laptop. De midi IN op de midi IN van mijn Virus Idigo en een midi OUT ( 1, omdat er 2 x OUT kabeltjes aanzitten) in de midi OUT van mijn virus Idigo...

Verder geeft de laptop ( met XP) aan dat hij de USB kabel herkent en keurig heeft aangesloten....

NU DE UITEINDELIJKE VRAAGSTELLING; WAT MOET IK VERVOLGENS IN SX DOEN OM TE KUNNEN OPNEMEN ?

Ik weet dat ik naar DEVICE moet en dat ik op een gegeven moment moet aangeven welk apparataat ik wil ' aanmelden" in mijn setup, er staat ook geen VIRUS IDIGO in de al bestaande lijst met gear, alleen VIRUS KB...

WELKE HANDELINGEN MOET IK VERVOLGENS DOEN OM TE KUNNEN OPNEMEN MET MIJN SYNTHESIZER DAT IK DUS KWALITEITGELUID KAN OPNEMEN EN KAN BEGINNEN AAN EEN PROJECT ?

iK MOET DIT VERDER OOK OPSLAAN ALS STANDAART SETUP HE ? MET def ....?

wIE KAN MIJ HELPEN ALVAST HEEL ERG BEDANKT...
 
Bericht door een moderator:
Het staat allemaal in je handleidingen. Die heb je toch wel? :smeris:

Misschien is het een idee om eventjes na te denken over de inhoud van je berichten.
Tot nu toe vind ik het namelijk niet van grote kwaliteit getuigen...
Je dubbelposts worden vanaf heden gewoon verwijderd, FYI.

Deze gaat op slot.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top