Cubase SX3: Arpeggiator

Help me ff:)

ik maak mijn arpeggios 99% zelf. dus zelf blokjes maken... wat is dan nu de toegevoegde waarde om een arpegiater te gebruiken?

om ff snel wat leuks te horen? of voor speelgemak?

ik bedoel... wat ik in die lekkere mp3 hoor, kan je redelijk eenvoudig maken door wat blokkies te plaatsen toch?

Of zie ik iets over het hoofd..?:)

greetz Unic
 
Tsja, je kan naar je werk lopen of met de jaguar met chauffeur. Het maakt het je makkelijker, al bereik je misschien hetzelfde. Goede tools zijn erg belangrijk. Dit is er dus zo een.
 
Dit werkt ook op hardware? dan is-ie interresant....

en dan zou ik gaan voor die energy xt
anders doe ik het zoals Unic....
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
Dit werkt ook op hardware? dan is-ie interresant....

uiteraard werkt dit ook op hardware :)
 
dat klinkt goed , zit toch te denken om maar te updaten.
al was het alleen maar om niet achter te raken op de technische ontwikkelingen
die sx stijgt wel naar ongekende hoogte kwa mogelijkheden, kijken of ik mee kan stijgen:D
 
Die trance Appregioooootjes klonken mij heel bekend.
Ik haal ze namelijk uit mijn roland XV-88
De mogelijkheden met die apregio's zijn eindeloos. Gelukkig maar, want sx3 kan ik EFFE niet betalen.
 

Attachments

  • studio5a.jpg
    studio5a.jpg
    12,8 KB · Bekeken: 103
Origineel geplaatst door turtel
dat klinkt goed , zit toch te denken om maar te updaten.
al was het alleen maar om niet achter te raken op de technische ontwikkelingen
die sx stijgt wel naar ongekende hoogte kwa mogelijkheden, kijken of ik mee kan stijgen:D

je zal er geen spijt van krijgen, sx3 zit stampvol super handige features die je echt heel veel tijd gaan schelen.
de arpeggiator sx is daar gewoon een leuk speledingetje bij. Het wordt pas echt leuk als je door hebt dat je met 2 muisklikken je vocals in sync hebt met de rest van je beats of een loop in een volledig andere groove realtime door verschillende snelheden laat meelopen. Of delen uit een vocal loop of instrumenten audiofile gewoon realtime kan transposen op je scherm. (en nog zo'n 60 andere handigheidjes)
 
Origineel geplaatst door quifster
je zal er geen spijt van krijgen, sx3 zit stampvol super handige features die je echt heel veel tijd gaan schelen.
de arpeggiator sx is daar gewoon een leuk speledingetje bij. Het wordt pas echt leuk als je door hebt dat je met 2 muisklikken je vocals in sync hebt met de rest van je beats of een loop in een volledig andere groove realtime door verschillende snelheden laat meelopen. Of delen uit een vocal loop of instrumenten audiofile gewoon realtime kan transposen op je scherm. (en nog zo'n 60 andere handigheidjes)

oke bedankt, voor de mooie uitleg
dat wordt weer leren:D
 
Back
Top