extern instrumens inputs en outputs een naam geven in apple logic pro 10.5.1

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.403
Locatie
Obdam (NL)
Ik vroeg me af of het mogelijk is met logic po 10.5.1 om mijn geluid interface waar mijn synths er op zijn aangesloten bij externe instruments nu staat er namelijk alleen het getal van het kanaal en geen naam er bij nu wil daar en naam hebben zodat ik weet welk instrument er op aangesloten is ?
heeft iemand een idee of dat kan en hoe ik dat voor elkaar moet krijgen ?
 
Ben pas een paar dagen met Logic bezig, maar ik zag dat je dat kan doen in je mixer: op de header in de mixer Options menu: I/O labels...
 
Ben pas een paar dagen met Logic bezig, maar ik zag dat je dat kan doen in je mixer: op de header in de mixer Options menu: I/O labels...

Heb ik al geprobeerd

ik bedoelde dit wat wel in Ableton live kan aan het einde laat die het zien met externe instruments :
 
Heb ik al geprobeerd

ik bedoelde dit wat wel in Ableton live kan aan het einde laat die het zien met externe instruments :



IK heb het even getest in Logic. Input labelen, external instrument laden en dan kan je prima je gelabelde input kiezen dit werkt gewoon dus misschien nog eens proberen?
Het enige verschil met Live, voor zover ik het zo snel kan zien, is dat het in Live een Global instelling is en in Logic gaat de labeling per project. Dat los je op door de labeling op te slaan binnen een template. Een nieuw project start je dan vanuit een template. Dat is sowieso een goede gewoonte, templates maken.
 
Bedankt ik ga het nog keer een poging wagen!
Want Logic heeft ook toffe dingen als sequencer om voor dit probleem het pakket links te laten liggen vindt ik zonde!
 
Back
Top