sx3.0 waar het goedkoopst

Ken Waldek

I M A G I N A T I O N
Lid sinds
9 december 2003
Berichten
322
Locatie
oostende
greetz

heeft er iemand een idee waar ik het goedkoopst de volledige versie van cubase sx3.0 kan scoren

* musicstore.de = 777 maar komt nog iklein btw verschil bij + verzendkosten
* feedback.nl = vermeld geen prijs, bellen dus

zijn er nog anderen die het aanbieden aan een goedkopere prijs.


of zijn jullie van mening Te duur en opteer ableton live 4.0 of sx2.0 en later als sx3.0 wat stabieler is updaten dan die handel... wie helpt me hieruit.
 
Zowel Feedback als I4 hebben (of hadden) SX3 in de aanbieding voor 599,- Even bellen hoe het nu zit kan dus zeker de moeite waard zijn.

Bovendien is sx3 al zowat net zo stabiel als sx2 en er komt half nov. een update voor sx3.
 
749 € bij Thomann

Ik geloof dat er nog 8 € verzendingskosten bij komen.

Deze is ook wel leuk!
Een Sx2.0 met een update naar 3.0 + halion 2.0 en nog een hoop andere softsynths en plug-ins
 
owkey zal het ff uitpluizen thxs alvast
 
STEINBERG
CUBASE SX 3.0 XXL

Steinberg Cubase SX 3.0 - Sequencer-/Harddisk-RecordingSoftware for PC/MAC - Limited Special-Edition! Boxcontents: Cubase SX 2.0 incl. update 3.0, HALion 2.0,Steinberg/Wizoo’s Xphraze,PPG Wave 2.V, Attack Drum Synthand D-Pole Filter.


dit pakket kost dus 745 euro terwijl cubase sx3.0 749 euro is, wat ik me nu echter afvraag is waarom ze cubase sx2.0 + update naar 3.0 meeleveren ? zou toch simpelder zijn om gewoon sx3.0 erin te stoppen.

Of is dit om overige sx2.0 stocks te verwijderen die thoman nog liggen had
 
Origineel geplaatst door Ken Waldek
wat ik me nu echter afvraag is waarom ze cubase sx2.0 + update naar 3.0 meeleveren ? zou toch simpelder zijn om gewoon sx3.0 erin te stoppen.

Of is dit om overige sx2.0 stocks te verwijderen die thoman nog liggen had
Je geeft 't antwoord zo zelf al, he? :). Ik heb SX 1.0 2ehands gekocht en de update zit in de bestelling. Da's best goedkoop :).

Die van Feedback is iig aan te raden, krijg je Plex gratis bij.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Je geeft 't antwoord zo zelf al, he? :). Ik heb SX 1.0 2ehands gekocht en de update zit in de bestelling. Da's best goedkoop :).

Die van Feedback is iig aan te raden, krijg je Plex gratis bij.


je hebt helemaal gelijk yoozer maar was ff luidop aan het nadenken 8)
nu moeten andere personen zich niet afvragen maar gewoon aflezen hoe dit komt.

Nu ja ik twijfel nog tussen die thoman deal en feedback, of messchien een sx1 op de kop tikken, ah we zien wel denk er nog ff over na
 
Ik heb m bij mijn plaatselijke muziekhandel ook voor 599,- ook incl. plex, (na het laten zien van de advertentie van feedback en I4) deden ze gelukkig niet moeilijk over!
SX 3 werkt top! nog geen bugs ontdekt!
 
Zo de laatste paar dagen wat info gewonnen over dit onderwerp, eerst en vooral sx3 lijkt me nog niet echt stabiel genoeg. wachten op die fel beheerde update dan (erg van steinberg dat ze users als beta testers gebruiken) toch een dure aangelegenheid.

01xray.com even onderzocht omdat ik met een yamaha 01x als mixer, daw zit...
Frustratie van de users, niet normaal steinberg-yamaha partnership jaja 01x wordt integraal gesteund in sx3.
Duh not... bugy bugy wil je ff recordbutton indrukken op je 01x no response werkt dus niet. ga zo maar door. Sx2 werkt wel redelijk vlotjes met de 01x.

ableton live heb ik even de demo versie van geprobeerd, moet zeggen werkt wel lekker maar jammer genoeg geen daw ondersteuning voor men mixer ;{ Komaan ableton kan toch niet zo moeilijk zijn mackie control (soort van universele standaard) te integreren.

::: Conclussie :::

ik zal nog ff wachten met updaten, stabiliteit vindt ik een groot punt. men daw kunne gebruiken al helemaal. Al dat gemuis bezorgt me grote stress,pijnscheuten enz.
kortom wiil ik men muis dus minder gebruiken moet men daw 99% werken anders begin ik er niet aan.

December 2004 zal meschien positiever uit de bus komen, upgrade van sx3 zou er dan moeten zijn, het zijn feestdagen dus stiekem hoop ik op speciaale akties...

Kortom ff afwachten
 
Back
Top