Midi tracks naar audio track overzetten

jopa

Ingeburgerd
Lid sinds
13 december 2004
Berichten
53
Locatie
drenthe
hallo, ik heb cubase elements 10 en een yamaha moxf. een aantal midi-tracks heb ik opgenomen en wil ik het graag omzetten naar een audio track. Maar als ik de tracks via audiomixdown probeer te doen krijg ik aan het eind van de audiomixdown niks te zien op mijn audio track behalve een streep. Wie kan mij alsublieft helpen?


groet Johnny
 
midi bevat "geen" audio dus als je je midi naar Cubase gehaald hebt kan je er virtuele instrumenten aan koppelen om ze af te spelen, dit gaat zich dus anders aanhoren als op je keyboard. Je zou de audio van je keyboard kunnen opnemen ipv. de midi?
 
Hoi, dat klopt. Maar in het verleden kon ik in cubase 4 of 5 midi tracks overzetten naar wav audio sporen... moet wel kunnen maar ik weet niet waar het aan ligt. Iedergeval bedankt voor je reactie.
 
Heb je je MOFX wel via audio aangesloten op je geluidskaart? Midi bevat alleen maar noot informatie (data) en geen audio, als jij dus zegt dat je het eerder wel hebt gekund, dan moet je de MOFX toen ook via audio hebben aangesloten.
 
Hallo allen, klopt voorheen had ik een motif classic en die had ik inderdaad op mijn grluidskaart asngesloten.
Het is mij nu gelukt met de Moxf (ingebouwde audiointerglface). Heb in cubase een audiotrack aangemaakt en input op StereoIn2 gezet en outpu op stereoOut.
 
Back
Top