Kan ik ergens Cubase 8 of 9 kopen?

Volgens de site ook 9

(zelfs nog een upgrade naar 7.5 in de outlet)

Ok bedankt dat wist ik niet. Ik heb nu twee opties:
1) 9 kopen en evt later upgraden naar 10 als ik ooit een andere desktop koop.
2) nu al 10 kopen en dan voorlopig 9 gebruiken.

Ook twijfel ik nog of ik beter de Artist of Pro versie kan kopen. Ik werk nu met Cubase AI 7.
 
Waarom wil je eigenlijk van AI 7 naar 9?

Artist of Pro? Je zal eerst moeten uitzoeken welke versie jou biedt wat je nodig hebt. Wellicht is er ook nog zo'n vergelijking voor versie 9 ergens online te vinden:

https://new.steinberg.net/cubase/compare-editions/

En nu al 10 kopen voor het geval dat je ooit een andere desktop gaat kopen? Ik weet niet wanneer die desktop er komt, maar tegen die tijd is versie 11 of 12 is misschien al verkrijgbaar..
 
wanneer je b.v. cubase pro 10.5 hebt, zoals ik, kan ik ook cubase pro 8 gebruiken, of zelfs 5. of 6. je kunt alle oude versies gebruiken. die vallen onder dezelfde licentie. dus je kunt met een "nieuwe" licentie een oudere versie draaien, zelfs naast elkaar...

gezien éen van je reaktie weet je dit al, blijkbaar. artist of pro? ga voor pro. er is nu een upgrade aktie, bij steinberg. 40% op upgrades.
waarom pro? en geen artist? het is heel typisch, dat er wat dingen niet inzitten, die je in een lagerer versie wel zou verwachten.
maar goed, wellicht heb je die zaken die nodig, is artist voldoende. er is een compare list op de steinberg site. kun je zelf beslissen, wat je denk nodig te hebben.

EDIT: een licentie van b.v. pro 7.5, die niet is geaktiveerd, wordt bij aktivatie nu 10.5....
dit werkt niet bij elements versies volgens mij.

o ik zie al dat Lotuz2019 de compare list link heeft.

goed, wellicht is het nu een goed tijdstip om wel te upgraden, als je dat wil, vanwege de algenoemde upgrade sale. als die nog loopt...
 
Laatst gewijzigd:
.... er is nu een upgrade aktie, bij steinberg. 40% op upgrades.

Waar haal je die 40% ? Op de site van Steinberg staan de upgrades gewoon voor de volle mep hoor. Met 40% korting zou het voor mij wel interessant kunnen zijn om mn Cubase Pro 9 te upgraden naar 10.5.
 
Aha.. ik zie het al. Er is alleen korting om te upgraden vanaf Artist of Element: https://new.steinberg.net/cubase/upgrade-offer/
Als je al Pro hebt dan helaas geen leuke korting. Jammer.

ja dat is natuurlik vanwege, hoe het, de elements kollektie, die je voor een tijd gratis kunt gebruiken.

maar weet nooit precies, ergens in juni, of eerder/later, zal er wel weer een sale voor updates zijn, meestal 50% dacht ik, maar kan ook 40% zijn...
 
Back
Top