Automatisering in Logic Pro X

Groene ridder

Ouwe rot
Lid sinds
13 juli 2006
Berichten
1.099
Locatie
België
Hallo ik heb een paar vragen over het automatiseren in Logic Pro X.
Dit kan je doen door op A te tijpen en dan kan je met keyframes het volume aanpassen en ook zowat alle parameters die er zijn van de soft synths, effecten, enz, ...
In het begin kreeg ik bij het kopieren van een midi region, waarin reeds keyframes zaten, een pop up menu waarin de vraag gesteld werd of de automatisatie ook gekopieerd moest worden.
Ik heb dit menu uitgezet door 'niet meer weergeven' aan te vinken. Nu zou ik dit menu graag terug willen. Waar kan ik dit instellen?

Ik vroeg me ook af of het mogelijk is om uit een track alle automatisatie te wissen?
 
Ja, ik heb nu de oplossing voor mijn eerste probleem, namelijk het terugkrijgen van het venster.
Het andere probleem - alle automatisatie van een track wissen - heb ik nog niet gevonden.
Ik weet ook niet of dit mogelijk is, maar bij een professioneel programma zoals logic mag dit toch niet ontbreken.
 
Alles staat toch vrij duidelijk in de handleiding. Zeker een pdf waar je makkelijk in kan zoeken.
 
Ik wil niet meteen al te kritisch klinken en heb alle begrip voor 'hoe moet ik' vragen. Maar sta me ook toe te zeggen dat je vraag nogal basic van aard is. Ik bedoel dat het antwoord wat je zoekt : 1/ Simpel te vinden is 2/gaat over relatief eenvoudige basiskennis. Nu goed, het forum dient om elkaar te helpen akkoord, maar soms moet je eerst ff op zoek en gesteld dat je na 5 avonden graven nog geen oplossing hebt gevonden...Maar dan stel ik me voor dat je iets zoekt waar ook haast 'niemand' een pasklaar antwoord op heeft. Zie ook het probleem dat ik had met Peak en CC33. Daaruit is gebleken dat Novation het internationaal MIDI protocol met voeten treed.
 
Back
Top