Automap en Presonus Studio One, iemand ervaring?

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.653
Locatie
Zwolle
Dag muziekvriendjes en -vriendinnetjes (zijn die er eigenlijk, het is me nooit opgevallen),

De Goedheiligman heeft me een fraai midi-keyboard geschonken, de Novation Impulse 61. Die werkt niet meteen met mijn DAW, Presonus Studio One. Via een YouTube-video kreeg ik hem wel aan de praat, door middel van het programmaatje Automap. Die werkt goed samen met Ableton Live, maar ik kan Studio One niet als DAW selecteren. Heeft iemand ervaring met Automap? Ik snap niet precies wat het doet en of ik er veel tijd in moet steken. Via forums wordt het meteen ingewikkeld. Of ik zoek niet goed. Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen?

Dank! :okdan:
 
Novation heeft een uistekende helpdesk met een aantal uren per dag een live chat funktie.
Als je een account aanmaakt en tijdens de chaturen je vraag erin zet dan zullen ze je absoluut helpen.
Ook lekker handig want terwijl jij even probeert blijft de helpdesk beschikbaar.
Wellicht is er een preset voor studio one?
Heb je ook nog misschien een leuke plugin gratis of andere downloads, ik kon toen Basstation gratis downloaden.

Ik heb niet heel veel gedaan met automap maar als je automap installeert en selecteert/ aanzet dan zet die meteen als je de plugin in je daw selecteert de settings zoals jij hebt ingesteld klaar en staan de knoppen/sliders toegewezen aan de funkties in je plugin.

Onderin deze post schijnen ze een oplossing te hebben; https://forums.presonus.com/viewtopic.php?f=151&t=31268
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top