is het mogelijk om een andere plug-in Folder aan te maken met logic ?

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.404
Locatie
Obdam (NL)
Is het mogelijk om met logic pro x 10.4.2 een andere map plug-ins folder kan aan maken ?
En kan je ook zonder logic af te sluiten plug-ins installeren en laten detecteren of is het niet mogelijk ben ik altijd verplicht logic opnieuw op starten...

Wie kan mij hier wat meer duidelijkheid aan geven wat de mogelijkheden zijn op gebied van plug-ins installeren.

Bedankt.

Sebastian
 
Logic Pro X 10.4.2 Update - Moving Sound Library To External Hard Drive.
ben je niet toevallig in de war met dit :

 
Volgens mij kan het standaard niet met logic pro x10.4.2.
Alias maken is een mogelijkheid was ik zelf niet 123 opgekomen wist wel dat deze mogelijkheid bestond...
Als deze methode werk dan is dit de oplossing voor nu.
Ik ga dit een keer uitproberen ik wil tot eindelijk alles op een externe SDD zetten ik wil namelijk kijken wat dit voor mogelijkheden weer bied!
 
Ik ben namelijk wel benieuwd of het geen problemen geeft met het indelen van plug-ins als je alias er van maakt :

 
Havelock, ja die update functie is mss toch eerder enkel de sound library.
Ikzelf dacht ook met die alias functie alles te gaan verplaatsen, maar... blijkbaar kan alles terug in de war geraken bij een volgende update waarbij plug-ins betrokken zijn.
Uiteindelijk denk ik dat het verplaatsen naar een externe of tweede ssd enkel zin/nut heeft, als de andere te klein is ofwel als je veel sounds uit de library gebruikt die je ook direct gaat saven in een nummer (song). Enkel dan zijn er n.m.i. gelijktijdig lees en schrijf acties, wat niet echt ideaal is voor ssd of hd.
 
Back
Top