logic pro x volgende update versie daar weer voledig bedrag voor betalen of niet ?

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.403
Locatie
Obdam (NL)
logic pro x volgende update versie daar weer voledig bedrag voor betalen of niet ?

Stel ik wil nu logic pro x(laatste versie 10.4) kopen via de mac app store voor het bedrag waar voor die aan geboden word.

Is het dan niet gewoon verstandiger om te wachten tot er nieuwe versie komt waar ook de volle mep moet betalen.
Ik heb namelijk het gevoel als ik ooit versie 11 uit komt dat je dan de volle bedrag weer kan betalen.

Of zijn alle updates die daarna volgen of komen zonder extra kosten te downloaden ?

Ik wil namelijk niet voor een verassing komen te staan om weer volledig er voor te betalen.
Wat is jullie advies of verstandig om te doen wachten of gewoon kopen wat raden jullie mij aan ?

Bedankt voor het mee denken!
 
Gewoon kopen joh als je er NU mee kan wat je wil.... En daarna lekker Maschine mk3 en je Minitaur kopen...
 
Sinds 2013 zijn de updates (waar flinke tussen zaten) gratis, maar wie weet wat bij Apple de toekomst brengt? Niemand volgens mij. Wat wel zo is over het algemeen, is dat je bij een nieuwe versie een uprgrade bedrag betaald. Dus niet de volle mep. Kan in ieder geval nooit veel zijn als de hele versie 230 piek kost.
 
Gewoon kopen... er zat een eeeeeeeeeeeeeuwigheid tussen 9 en X

Ik heb 9 en X op mn mac staan. Ik switch nog wel is, das meer omdat ik meer plugins in 9 heb dan in X. Ik weet het, het kan allemaal beter, maar ja ik ben een rare.

Trouwens Logic is wat werklozer geworden sinds ik de MPCX heb!
 
Haha, wat maakt het uit...als het voor jou werkt is t prima toch. Ik heb ook nog steeds 9.
 
Bedank voor jullie advies.
Ik ga eerst de maschine kopen en daarna koop logic volledig hoef niet meer via iemand anders account te gebruiken!
 
Ik heb mn Maschine alweer een tijdje terug weggedaan.. ik vond de workflow slecht, net als gebruik als VST in Ableton..

Voordat je een mk3 gaat kopen zou ik het NI forum nauw gaan volgen.. Het is welliswaar een deprimerend forum met erg veel zeikerds, en een erg negatieve sfeer. Maar je leest wel de frustratie over het feit dat NI het maar niet voor elkaar krijgt om simpele functies aan Maschine toe te voegen. Een goed voorbeeld is de halfgare realtime timestretch die eindelijk werd teoegevoegd in de vorm de Audio Module.. iets wat al jaaaaren in Ableton zit, en zelf een iPad app als BeatMaker 3 doet dat al 10x beter... En de song mode laat nu ook jaren op zich wachten zonder enige vorm van communicatie door NI.

Mijn idee is dat het erg moeilijk voor ze is om door te bouwen op een brakke basis. Ze moeten nu functies gaan toevoegen die je met de controller (want dat is het het concept) moet kunnen bedienen.. en dat gaat niet meer op logische wijze. De workflow wordt steeds complexer en onlogischer.....

Check deze thread eens....
ik moet ook wel zeggen dt al die zeikerd ook wel sukkels zijn... kopen alle expnsions en alle hardware maar klagen non stop..

https://www.native-instruments.com/...on-the-future-of-the-sequencer.308076/page-30
 
Back
Top