Reason Essentials 9.5

Rob1986

Stamgast
Lid sinds
27 Maart 2008
Berichten
100
Hoi


Ik had een vraagje over Reason Essentials 9.5
Momenteel werk ik op versie 8.3 maar nu blijkt dat die Line 6 Amps er niet meer inzitten in de nieuwste versie van Reason.


Als ik de 9.5 Versie aanschaf op een andere computer ga ik dan de line 6 amps effecten
ook kwijt zijn als ik op dezelfde account Reason Essentials 9.5 ga kopen of ga ik deze nog kunnen gebruiken op mijn huidige pc waar Reason Essentials 8.3 op draait.




Alvast bedankt
 
En geeft het geen conflicten als je 2 versies van een software programma op je account koopt ?
 
Laatst gewijzigd:
Nee, als je 8.3 draait heb je nog gewoon je line6 amp effecten tot te beschikking.
Als je 9.5 draait heb je die niet. Je acount heeft er niks mee te maken.
Ik kan ook versie 8 gaan draaien als ik wil. Je kan niet twee reason versies draaien op één pc voor zover ik weet, vanwege technische redenen.
Twee losse computers met 2 reason versies is geen probleem, zolang ze niet tegelijkertijd aan staan ivm je gebruikerslicentie.

Enge nadeel is dat je 8.3 niet 9.5 songs kan laten laden.
Omgekeerd wel, dus dat je eerst in 8.3 iets makt met de lne 6 amp en dan verder gaat in 9.5

Een work around zou zijn om de vst versies van de line 6 amps te gebruiken in 9.5 omdat die vst kan gebruiken.
Dat kan 8.3 dan weer niet.

Check anders ook het https://forum.reasontalk.com/ forum voor meer gebruikers om vragen aan te stellen.
 
Of een dual boot systeem maken op 1 pc wellicht? Dan kan je waarschijnlijk gewoon je 8.3 project file slepen naar de andere bootpartitie. Scheelt weer gedoe met usb sticks of netwerken van 2 pc's.
 
Alvast bedankt voor de reacties. Ja dat was een zeer grote reden waarom ik Reason Essentials 9.5 wou aanschaffen omdat er ook VST ondersteuning bij is. Ik zal ook eens meer rondkijken op de reasontalk forum.
 
Back
Top