www.everlearn.nl iemand ervaring met deze online video materiaal ?

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.403
Locatie
Obdam (NL)
www.everlearn.nl iemand ervaring met deze online video materiaal ?

Is er iemand die deze online cursussen heeft gebruikt en wat zijn jullie ervaringen ?

Ik wil het misschien voor logic of ableton aan schaffen eventueel voor ik dat doe wil ik eerst ervaring van anderen horen of het de moeite waard is....

Gr. Sebastian
 
Is er ook een mogelijkheid om ze offline(Ik denk het niet waarschijnlijk) te kunnen bekijken ?
 
Laatst gewijzigd:
ik zou eerder voor een gerenommeerde partij als lynda.com gaan.

(veel ervaring mee overigens)

als je bij everlearn alleen de logic en ableton cursussen wilt doen, ben je al meer kwijt dan een jaar abonnement bij lynda.com (en die hebben 6.000 cursussen online staan...)

Tenzij je er natuurlijk bijzonder veel waarde aan hecht dat een nederlander de tutorial doet.
 
Enige voordeel met dit filmpje is dat het Nederlands en versie 10.3 van logic is.
Ik vroeg het me af iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb namelijk genoeg materiaal video tutorial liggen alleen helaas niet van 10.3....
Is die ook te vinden van andere fabrikanten die video tutorial ?
 
Als ik jou was zou ik fysiek iemand op zoeken die je kan uitleggen hoe een DAW werkt. Zo heb ik het aangepakt. Dit werkt vele male beter omdat het interactief is en wanneer je iets niet begrijpt, de persoon je er direct mee helpt.

In mijn geval was het een certified trainer van ableton in een groepje. Van niets wetende van hoe een DAW werkt, heb ik toch echt veel te danken aan die cursus. En duur was het niet. De kennis heb ik zelf uitgebreid door gewoon tutorials van youtube te kijken. Ik kan me nu eigenlijk wel voortbewegen in elke DAW, omdat het allemaal in principe hetzelfde werkt.
 
Nou zit je hier al een jaar of 13 op dit forum maar je weet nog steeds niet helemaal hoe je DAW werkt?

Heb je maar heel weinig tijd voor muziek of zo?
 
Nou zit je hier al een jaar of 13 op dit forum maar je weet nog steeds niet helemaal hoe je DAW werkt?

Heb je maar heel weinig tijd voor muziek of zo?

Voor hetzelfde geld heeft ie tot vorige week alleen maar met analoog spul en/of hardware sequencers gewerkt :eureka:
Je hebt van die mpc nerds ertussen zitten ...
 
Nou zit je hier al een jaar of 13 op dit forum maar je weet nog steeds niet helemaal hoe je DAW werkt?

Heb je maar heel weinig tijd voor muziek of zo?

Ja wel maar ik wil iets als na slag werk hebben ik kan niet alles onthouden en weten...
 
Maar ik heb wel wat materiaal al liggen naar dat is in het Engels vandaar dat ik me af vroeg of het wat was.
Maar die Engelse materiaal is op zich ook prima mee te kijken!
Daar heb achter dus blijkbaar deze video materiaal niet voor nodig!
 
Back
Top