hoe kan ik met logic de cpu percentage zien ?

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.404
Locatie
Obdam (NL)
Hallo forum leden,

Ik heb een vraagje is er mogelijkheid dat je met Logic x cpu percentage kan zien ?
Ik wil heel graag weten hoeveel bepaalde plug-in hoeveel procent van me processor in beslag neemt ?

of hebben zei dat op andere manier op gelost ?

Hoor het wel of het op een van de manier mogelijk is om te zien hoeveel percentage iets in beslag neemt van me cpu.
 
Weet niet of het binnen Logic kan maar met Activity Monitor kan je CPU-usage window openen dan zie je per core activity.
Als je dan in het 'Window' menu 'Keep CPU Windows on Top' kiest kan je naar Logic switchen en blijft het CPU window binnen Logic zichtbaar.
 
Beetje ouwe thread. Maar std staan niet alle cores/threads aligned aan logic, dus dit kun je ook nog aanpassen zodat je meer cores/power hebt voor Logic (x).
 
Ja, op die afbeelding links zie je de total threads. Bij de meeste CPU's heb je voor elke fysieke core een virtuele thread. Dus een quad-core CPU van Intel heeft vaak 8 threads, deze zijn niet altijd allemaal actief!

Het plaatje laat dus een quad-core met 8 threads zien :) Maak daar ook het volle gebruik van!

Daarnaast, meer RAM en SSD doet wonderen. Ik werk op een 2013 i5 iMac - vaak genoeg met 32+ automated tracks en +/- 4 FX en 8+ bussen.

No problemo.
 
Ik bedoel eigenlijk dat je procenten kan zien in getallen is dat mogelijk ?
 
Ben bang van niet, is een metertje. Wellicht met een mouse-over?
 
Jammer dan moet ik op zoek gaan naar desktop applicatie... die dat wel laat zien!
 
Back
Top