Cubase 7.5....

Pimpampeter

Muziekfabriek
Lid sinds
2 juni 2005
Berichten
1.226
Locatie
Eindhoven
Allo,

Ik heb n paar vraagjes. Al jaren werk ik met Cubase, en altijd zijn daar wel bugs en programmeerfouten in geweest. Blijkbaar zijn sommige dingen wel opgelost, en andere weer niet.

Tot mijn verbazing zag ik dat ze 4 december 7.5 releasen. Geen interessante update voor me, maar ik zit toch te twijfelen om op 7 over te stappen. MAARRRRRR:

Op dit moment werk ik met Cubase 5. Kan iemand me vertellen of de volgende zaken in Cubase 7 wel werken, of opgelost zijn:

- Als je een external fx aanmaakt, met mono send, en stereo return, komt het dry signal op een van de 2 kanalen 100% mee terug. Waardoor je mix uit balans kan raken.
- In het event to part editing window, kun je alleen een 4/4 maatvoering zien. Als je naar triool switched, zie je dus geen triool maatvoering. Kan dit in 7 wel?
- Alle aangemaakte external fx patches zijn niet op te slaan! klinkt ongelofelijk, maar dat is echt zo. Kan dit inmiddels?
- Vensters openen nooit logisch, of sizen altijd anders, waardoor je constant vensters moet resizen, of weg moet kliken.

Hoop dat iemand t antwoord heeft...

THANKS
 
Back
Top