gezocht: DX plugin manager

raabje

Korg Gadget!
Lid sinds
6 november 2004
Berichten
980
Locatie
Amsterdam
Een paar jaar geleden heb ik een programma-tje van het net geplukt om DX plugins die geïnstalleerd zijn aan of uit te zetten, native Windows. Ik dacht van de maker van VST adapter, Amulet/FXpansion..?

Het was een free download, maar ik kan hem nu nergens meer vinden op het net, en die download ben ik al lang kwijt. Ik weet wel dat je bij AnalogX DXman kan downloaden is, maar die is net effe te simpel: alleen DX plugins verwijderen.

http://www.analogx.com/contents/download/audio/dxman.htm


Heeft iemand een tip voor een goede freeware DX plugin manager? Logic heeft er zelf wel 1-tje, maar ik wil ook spul voor andere programma's simpel aan en uit kunnen zetten.
 
Helaas..... die van jou kan (zover ik kan zien) alleen plugins un-installen uit je register. Ik ga dat nu het niet testen. *D

De manager die ik bedoel heeft boxjes, en dan kan je met je muis plugins 'aanvinken' of 'uitvinken', aan/uit i.p.v. van weggooien.

Alhoewel deze ook handig is, vaak blijft er troep achter als je een plug-in verwijdert, met dit tooltje heb je dan geen last meer van spook-plugins, of dubbele, , dus toch bedankt!

*** herstel, ik vergeet die plugman te checken... ga ik nu doen!


JA! Dat is hem, helemaal TOP!!

bedankt man! ik ben blij! :okdan: :okdan:
 
Back
Top