Aan welke plug-in beleef je de meeste lol?

bombario

Zonder naast mijn schoenen te gaan lopen kan ik best 'een leuk moppie' spelen ja. Ooit lang geleden twee jaar conservatorium gedaan. Niet afgemaakt want dat was toch niet helemaal mijn ding. Moet wel zeggen dat ik erg lang niets met muziek heb gedaan en dan zakt je niveau heel snel in kan ik je verzekeren. Jammer, maar ben blij dat ik weer gewoon lekker aan het spelen en freubelen ben. Plezier is belangrijker dan een hoog niveau nastreven en mijn niveau van 'vroeger' haal ik toch nooit meer. Ik gebruik trouwens ook Pigments en V collection. Super tof om mee te spelen. Heb vroeger in een muziekwinkel gewerkt waar ik een aantal van die synths gewoon had staan. Nu koop je ze als koekblik in de vorm van een Boutique module. Had ik de originelen maar gekocht, haha.
 
De Arturia B3 V2 in combinatie met de T-Racks Leslie klinkt ook zeer goed trouwens. :okdan:

Een andere plugin die zeker de moeite waard is om te checken als je van delays houdt, is Echo Cat van Wavesfactory. Prachtige tape delay. flyweight : Ik ben benieuwd of hij inderdaad zo klinkt als jouw WEM Copicat. 8)

Ben ook wel beniewd maar kan ik hem wel proberen? heeft dat ding een demo mode?
 
Jazeker. Even omlaag scrollen naar Download the demo for free en dan ernaast op de Download knop klikken.
 
! Mocht je iemand zijn die een plugin na verloop van tijd weer wilt kunnen verkopen, dan eerst uitzoeken of een license transfer mogelijk is als je een Wavesfactory plugin bij PB koopt.
 
Waar ik nog altijd veel plezier aan beleef is de Native Absynth5,semi modulaire unit.Enorm veelzijdige synth en één van de grootste sterke punten is de enorme scala aan geluiden.Vooral in de filterafdeling heb je pareltjes tussenzitten.Je kunt daar geweldige vervormingsgeluiden mee creëren.Oscillatoren waarin je je eigen golfvormen kunt tekenen.Echt diepe modulatie mogelijkheden.Echt veel evoluerende pads,een geweldige hybrid softsynth.Gebruik de 5 veel als aanvulsel van een geluid waar je dan een layer krijgt tot knappe hoogtes.
Hoop dat er ooit een 6 uitkomt.
 
Waar ik nog altijd veel plezier aan beleef is de Native Absynth5

Die heb ik ook, als onderdeel van Komplete. Maar nooit veel mee gedaan, daar zal ik eens induiken. Goede tip.

Wires klinkt ook gaaf, hoewel het niet echt bij mijn muziek past. :D Gave demo ook zo, en zo Rhodes met een beetje grid klinkt wel heel erg lekker :okdan:
 
Die heb ik ook, als onderdeel van Komplete. Maar nooit veel mee gedaan, daar zal ik eens induiken. Goede tip.



As je alleen de presets gebruikt kun je je lelijk vergissen in een softsynth.Daarom vind ik de Absynth ééntje dat de tand des tijds nog vlot weerstaat.Blijft allemaal een persoonlijke smaak.
 
Heb laatst loom 2 gekocht voor een paar euro bij plugin boutique. Leuke hieraan is dat het een additieve synth is op basis van partials. Het is dus ook geen FM synth maar werkt op een hele andere manier en klinkt ook echt anders.
Hoewel ik AIR een middelmatig, maar voor de prijzen toch interessant merk vind, heb ik Loom nog niet gekocht. Ik twijfel wel, want jij bent niet de eerste die positief over deze softsynth is.
 
Hoewel ik AIR een middelmatig, maar voor de prijzen toch interessant merk vind, heb ik Loom nog niet gekocht. Ik twijfel wel, want jij bent niet de eerste die positief over deze softsynth is.

Ja ik had hybrid ook van hun, die vond ik niet zo interessant. Loom 2 heeft veel meer eigen karakter, vind hem sterk in mechanisch achtige sounds
 
Niet alle AIR Music plugins maar wel een paar zoals Loom, Hybrid, Xpand2 bijv die zijn met regelmaat voor een paar euro te koop of soms zelfs gratis.
Zeker voor die kleine prijsjes zijn het leuke aanvullingen in je vst verzameling.
 
Back
Top