Sitala drum sampler

20hz

..to the beat of the drum
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
859
Locatie
prov. Utrecht
Hallo Leden,

Tijdje niet op het forum geweest, maar de muziek kriebelt weer, conceptjes maken e.d. dus op zoektocht in VST land.

Ik kwam daar een fijne drumsampler tegen, Sitala van Decomposer. Een fijne, minimalistische drumsampler (de interface zou in Ableton passen). Je zult wellicht even drumkits moeten aanmaken, maar hij klinkt prima en heeft een aantal handige tweak opties per sample.
Nog wel een kleine bug, maar het is ook een beta, met de routing (in Reaper althans). Output routing werkt!, maar doorsturen naar sidechain/compresser gaat (nog) niet goed. Ik heb ze er natuurlijk even over bericht.

https://decomposer.de/sitala/

Anyways, ik ben er hoe dan ook content mee.
 
Deze drumsampler is officieel gereleased. Ziet er goed uit en heeft goeie nieuwe features.

 
Nu een paar weken in gebruik. Zeer prettige drumsampler, als je daar vaak gebruikt van maakt. Aanrader!
 
Jammer dat hun Linux build glibc 2.29 nodig heeft -_-

Doet me trouwens denken aan een soort kruising tussen drumkv1 en ninjas2
 
Ik gebruik de plugin in een windows omgeving. Wel goed om te zien dat Linux meer en meer ontwikkeling op gebied van audio ziet. Reaper (DAW die ik gebruik) hebben een beta build voor Linux.

Over Sitala, deze heeft ook een update gehad, mocht je de plugin gebruiken.
 
Reaper (DAW die ik gebruik) hebben een beta build voor Linux.
Da's al een aantal jaar he. Bitwig werkt trouwens volledig (heb alleen 8-track) native ook.
Helaas integreren al die DAWs alleen niet zo lekker omdat ze alleen alsa-midi doen ipv jack-midi.
 
Back
Top