Genesis vst synth (Ummet Ozcan)

voor 1 euro is het wel redelijk toch?

8 jaar werk. Ziet er toch wel uitgebreid uit. Had bijvoorbeeld 10 dollar niet beter geweest, dan koopt nog steeds iedereen dat ding. Toch zal hij er leuk aan verdienen, al heb ik geen idee hoeveel bijvoorbeeld een Sylenth1 is verkocht.10000, 100000, 1000000? Geen idee, best wel benieuwd eigenlijk.
 
8 jaar werk. Ziet er toch wel uitgebreid uit. Had bijvoorbeeld 10 dollar niet beter geweest, dan koopt nog steeds iedereen dat ding. Toch zal hij er leuk aan verdienen,

Heb je de video niet bekeken? Het is zijn bijdrage aan de audio-industrie omdat hij vindt dat hij in zijn carriëre nooit de tijd genomen heeft om videotutorials te maken voor beginnende muziekanten. Hij heeft al zijn tijd in "zijn" synth gestoken, een duplicatie van zijn muzikaal brein :) En 1 euro is de symbolische prijs, ook handig om te volgen hoeveel mensen hem effectief kopen ipv 5x gratis te downloaden, dan kan hij in een paar jaar op je vraag antwoorden ;) >>>

al heb ik geen idee hoeveel bijvoorbeeld een Sylenth1 is verkocht.10000, 100000, 1000000? Geen idee, best wel benieuwd eigenlijk.
 
Ziet er goed uit, je kan 'm nog niet kopen op het moment.
Vind bijv die Alpha knob een hele leuke feature.
Wat is dat voor een midikeyboard/synthesizer wat je in die clip ziet?
 
Heb je de video niet bekeken? Het is zijn bijdrage aan de audio-industrie omdat hij vindt dat hij in zijn carriëre nooit de tijd genomen heeft om videotutorials te maken voor beginnende muziekanten. Hij heeft al zijn tijd in "zijn" synth gestoken, een duplicatie van zijn muzikaal brein :) En 1 euro is de symbolische prijs, ook handig om te volgen hoeveel mensen hem effectief kopen ipv 5x gratis te downloaden, dan kan hij in een paar jaar op je vraag antwoorden ;) >>>

Ben echt serieus benieuwd hoe vaak dat ding verkocht gaat worden. Ben alleen bang dat hij de uitkomst niet met mij gaat delen.
 
Ziet er goed uit, je kan 'm nog niet kopen op het moment.
Vind bijv die Alpha knob een hele leuke feature.
Wat is dat voor een midikeyboard/synthesizer wat je in die clip ziet?
Yamaha Montage 6
11420156_800.jpg
 
Hier was al een topic de afgelopen dagen over geopend, in de rubriek plug ins
Ben benieuwd wanneer ie te koop is.
 
Zijn bijdrage aan de audio industrie... bedankt
Als die plug net zo slecht als zijn muziek dan ben ik blij dat het windows only is... wat een baggerherrie. Origineel ook die snaredrum roffels met van die whitnoise explosies.. Zal die vst dat doen?


Heb je de video niet bekeken? Het is zijn bijdrage aan de audio-industrie omdat hij vindt dat hij in zijn carriëre nooit de tijd genomen heeft om videotutorials te maken voor beginnende muziekanten. Hij heeft al zijn tijd in "zijn" synth gestoken, een duplicatie van zijn muzikaal brein :) En 1 euro is de symbolische prijs, ook handig om te volgen hoeveel mensen hem effectief kopen ipv 5x gratis te downloaden, dan kan hij in een paar jaar op je vraag antwoorden ;) >>>
 
Zijn bijdrage aan de audio industrie... bedankt
Als die plug net zo slecht als zijn muziek dan ben ik blij dat het windows only is... wat een baggerherrie. Origineel ook die snaredrum roffels met van die whitnoise explosies.. Zal die vst dat doen?

Hahaha voor een euro zal je het weten :) Zijn muziek is ook mijn ding niet.
 
Dat promo filmpje is wel veel belovend hij is best gaaf wat die laat zien.
Ik ben persoonlijk ben ook niet fan van zijn muziek maar goed die vst plug-in daar in tegen klonk wel goed in dat promo filmpje!
 
Back
Top