Kamioooka

Iemand ervaring met deze modulaire synth plugin?

https://www.decodedmagazine.com/kamioooka-modular-synth/

Ziet er leuk uit, en werkt ook voor 32-bits.

lijkt me een perfekte "starters" modulaire plugin, die zeker veel kan, je hebt niet veel nodig, mijn patches in soft-modulars, zijn niet altijd zo uitgebreid.

wanneer ik deze zo bekijk lijkt iets weg te hebben van de arp 2600, meer dan, zal wellicht niet zo klinken, maar ze in mijn ogen hebben ze arp 2600 (ik ken alleen die) "nagemaakt, maar dan volledig modular. al is de arp 2600 in wezen ook volledig modular te krijgen, in de zin van dat de standaard routings allen (?) overreden kunnen worden. de inverter (al is dat bij de arp wat komplekser) zie ik ook terug, de delay en chorus. goed ik vergelijk dit met arp 2600 V, van arturia...

ben benieuwd hoe deze klinkt, al zijn de modules in aantal beperkt, dat is in wezen bij de arp 2600 ook zo, betekent niet dat je hier myriaden aan geluiden uit kunt krijgen. ook eens prettig, ipv oneindige mogelikheden (hebben ze bij propellerhead in wezen ook gedaan met hun complex-1).
 
Ik ben ook van plan daar later zelf mee te gaan hobbyen, maar ik ben nu nog met een ander projectje (Mary had a little lamb) bezig. In elk geval werkt deze plugin op mijn oude computer met 32-bits Linux Mint in Carla, dus dat is fijn.
 
Back
Top