Direct Wave FL Studio 12 Geen geluid

MrBoembas

Stamgast
Lid sinds
16 juni 2016
Berichten
357
Locatie
Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord
Ik wilde een FLP afspelen in mijn FL Studio 12, maar de Direct Wave geeft totaal geen geluid, ik heb Windows 10 64.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Ik las dergelijke problemen op Google in het Engels maar de oplossing zit er niet bij :(..

Dan heb ik nog een vraag : Mijn Tyros 2 (Yamaha) doen de LCD knoppen G en I het niet meer, wat het probleem geeft dat die niet meer de Audio kan saven. Nu heb ik hem aangesloten op FL Studio 12 om daar mee op te nemen, maar hij pakt alleen maar mijn VST zoals NEXUS enz... De geluiden uit de Tyros krijg ik totaal niet in FL Studio, Zijn er hier ook VST's voor te koop (Ik zag er wel ééntje voor Kontakt 5 aangezien ik FL Studio 12 heb werkt dat denk ik niet.

Grtz, Daniel.
 
Vraag 2: Misschien overbodig, maar omdat je het niet genoemd hebt: heb je ook de audio-uit van de Tyros aangesloten op de audio-in van je geluidskaart?
 
bombario, Ik heb de oorzaak van FL Studio al gevonden, het probleem was namelijk, ik had een FLP van "Dreams" Two Brothers gedownload en die geopend met FL Studio die geluiden laden allemaal in maar hij speelt niet af in Direct Wave. Toen ben ik het oude bericht aan het googlen geweest en daar had de maker erbij gezet "Je moet wel alle geluiden opnieuw selecteren en in laden anders doet hij het niet" vandaar die FLP Werkte gewoon niet lag dus niet aan FL Studio en Direct Wave maar aan de maker van de FLP.

Eraser127 Nee, het was een probeersel omdat Yamaha zegt dat je alleen de USB kabel nodig hebt, Ik heb wel een Interface de "Roland Quad Capture" die moet ik nog installeren. Het ging eigenlijk om de VST van de Tyros die te koop was voor Native Kontakt 5
(Omdat de Save knoppen op het LCD scherm stuk zijn de G en I van mijn Tyros-2 daarom is het onmogelijk om Audio te saven via de HD disk van de Tyros)

http://vst-store.com/kontakt-instruments/yamaha-tyros-2.html Hier staat dat die alleen maar werkt in Native Kontakt 5 maar is dat ook zo ? Aangezien ik FL Studio gebruik ?
Ik heb wel eens van iemand hier op het Forum gehoord dat Kontakt files in alle DAW's werken ????
 
Back
Top