iLok manager installeren na crash (windows 8)

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.008
Locatie
-
Na een korte week geleden een schone installatie te hebben gedaan op een nieuwe PC met windows 8 (beetje experimenteel qua gebruikte processor) heb ik zojuist windows 8 een recovery procedure moeten doen. De CPU werd niet goed herkend windows 8 en wat kleine tweaks is de installatie em kennelijk fataal geworden en lukte het op geen enkele manier de boel te laten opstarten met systeemherstel of veilige modussen.

Gelukkig heb ik dit nog nooit eerder moeten doen, terwijl ik licenties van iLok had gebruikt, maar dat had ik op deze PC nu wel gedaan.

Gelukkig staan de bestanden na de recovery nog allemaal keurig op de schijf maar de ilok manager app is helaas weg.
Nu heb ik al contact gezocht met iLok zelf maar ik zou graag verder willen met de her-installatie.

Zoeken op internet levert helaas niet echt veel resultaat op. Is er misschien hier iemand die vaker met zoiets te maken heeft gehad? En als ik de iLok manager installeer overschrijf ik dan geen bestanden waar de license gegevens bewaard worden..
Kortom.. HELP!!

:)
 
Toch maar de gok gedaan en na her-installatie van de iLok app de license gelukkig weer terug kunnen zetten.. :)
 
Bij mij in Windows XP (:o:) willen de drivers van Ilok een enkele keer niet laden. In het uitgepakte mapje van de License Support Installer zip, heb je ook een mapje ´extras´ waar een installer zit voor alleen de drivers. Dat helpt dan bij mij, maar ik weet niet of dit ook voor nieuwere Windows versies geldt.

Ik heb de Ilok manager ook weleens helemaal opnieuw geïnstalleerd. En toen stond mijn licensie (digital sensations) er gewoon weer bij.
 
Laatst gewijzigd:
iLok is nu eenmaal vage, maar onontkoombare scheiss.. maar als het eenmaal draait, draait t.
Ik kreeg van iLok zelf kort na het mailen ook het bericht dat ik me geen zorgen hoefde te maken... want ik had immers nog 2 van de 3 actieveringen over..
Maar goed, toen had ik inmiddels mijn licentie weer geupload.
Ik vraag me trouwens wel af hoe ze het afhandelen als je schijf echt crashed..
 
Tja, als je een legale versie hebt, kun je natuurlijk altijd opnieuw installeren..

Verder heb ik het helemaal niet zo op Ilok-achtige toepassingen, die zich in je geheugen nestelen.. :-)

:W
 
Back
Top