Kontakt database

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
Ik dacht vanavond, ik installeer mijn Komplete 10 maar eens goed en compleet op mijn MacBook. ik maak normaal graag gebruik van de categorisering van de database, werkt m.i. makkelijker dan het tabje Libraries maar ik heb iets gedaan waardoor ik bij database helemaal niets meer zie. Weet iemand hoe ik de basis database weer kan herstellen/zichtbaar maken?

Dank alvast.
 
Ik heb in het verleden soortgelijke issues gehad met Maschine, bleek uiteindelijk een filter instelling te zijn (user ipv globaal of iets dergelijks). In Kontakt zie ik echter niet precies hoe dit zou moeten werken, maar als je geen files op je schijf hebt lopen verplaatsen zal het ook wel zoiets zijn. Misschien even de applicatie opstarten (dus niet de vst) en een rescan doen?
 
Ik liep wat achter met mijn updates Nap. Wist ook helemaal niet van het bestaan van de applicatie Native Acces, werkte nog met Service center. lang verhaal kort, na updaten van alles, is de database weer zoals die hoort te zijn.

Dank voor je zwoele woorden.
 
Back
Top