Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Handig, een groot verzamel topic voor dikke kortingen en of meldingen van plugins die even een bepaalde tijd gratis zijn.

Altijd leuk om 90% korting te krijgen, en altijd erg jammer om er net te laat achter te komen.

Ik trap meteen af,


Soundspot propane, het mono signaal onafhankelijk van de sides pannen, en het stereo signaal breder of juist nauw maken.

90% korting, 30 euro, nu 3 euro tot 31 januari

http://www.pluginboutique.com/product/2-Effects/27-Stereo-Width/3121-Propane
 
Hoe krijgen ze dat voor elkaar zo je je afvragen :P
 
Net orchestral companion gekocht :P Ben benieuwd:okdan:
 
Geen idee, misschien de software onder de aandacht brengen en een positieve userbase en reviews opbouwen?

Heb ze beide gekocht, de strings al wat eerder maar nog niet uitgeprobeerd.
 
Hmm, orchestral companion gedownload, maar de zip geeft een error :(
 
Ik zag dat Stutter Edit ook te krijgen is voor €46,- een no-brainer als je het mij vraagt... ' t is dat ik m zelf al heb.
 
Oké dat topic ken ik nog niet, ik ben dan ook sinds een jaar mij aan het verdiepen in software en aan het overstappen van hard naar software. Van mij mogen ze toegevoegd worden maar een actuele topic is ook oké toch?
 
Ik zag dat Stutter Edit ook te krijgen is voor €46,- een no-brainer als je het mij vraagt... ' t is dat ik m zelf al heb.

Is ie leuk? Heb zelf glitch 2 van informed (dbleu) en izotope trash. Voegt Stutter nog wat toe? De aanbieding is aantrekkelijk maar misschien voor mij teveel van het goede.
 
Is ie leuk? Heb zelf glitch 2 van informed (dbleu) en izotope trash. Voegt Stutter nog wat toe? De aanbieding is aantrekkelijk maar misschien voor mij teveel van het goede.

Stutter is niet te vergelijken met Glitch en voegt zeker iets toe! Al glitchen ze beiden dat dan weer wel. Stutter is naar mijn idee wel een stuk bruikbaarder.
 
Oké gekocht, ben benieuwd. Klein prijsje vergeleken met de normale prijs. Nu nog even tijd vinden om het uit te proberen.
 
Laatst gewijzigd:
De 'normale prijs' van een plugin moet je in veel gevallen wel met een korreltje zout nemen. Bedrijven als Sonivox, Air Music, Plugin Alliance, Waves en iZotope hebben vaker wel een sale dan niet. Wat niet wegneemt dat het mooie prijzen zijn natuurlijk. :)
 
Is ie leuk? Heb zelf glitch 2 van informed (dbleu) en izotope trash. Voegt Stutter nog wat toe? De aanbieding is aantrekkelijk maar misschien voor mij teveel van het goede.

Ja ik vind zeker van wel. Stutter Edit is véél uitgebreider en vind ik persoonlijk voor live performance erg cool. Het is een wat andere benadering... Ik zat er toevallig gisteren avond over na te denken om Glitch2 aan te schaffen, vanwege de sequenser die er in zit. Leuk voor de meer geautomatiseerde glitches.

En glitch sounds helemaal je ding is... doe jezelf een plezier en koop permut8 van sonic charge:kroon:
 
Is ie leuk? Heb zelf glitch 2 van informed (dbleu) en izotope trash. Voegt Stutter nog wat toe? De aanbieding is aantrekkelijk maar misschien voor mij teveel van het goede.
Ik heb zelf Stutter Edit (én Sugar Bytes Effectrix), en ik zat me juist af te vragen of Glitch 2 daar nog wat aan toe zou voegen? ;) Want het moet idd niet teveel van het goede gaan worden.

Goed idee dit topic! :)
 
De meeste glitch plugs glitchen letterlijk. Uit stutter haal je dat ook alleen haal ik uit stutter ook glitch effecten waarvan luisteraars zich afvragen: damn .. hoe heeft ie dat gedaan dan!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top