Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nee, het geldt niet, zoals ik al vermeldde, voor updates of upgrades. die aanbieding komt pas in juli/augustus. een beetje vreemd, maar goed. het is voor nieuwe gebruikers wel de ultieme kans.

je doelt op de pro versie? ik heb de update al gekocht van 9.5 pro naar 10 pro, ik kon niet wachten, en het is niet revolutionair, maar het heeft een aantal mooie aanvullingen.
eindelijk is variaudio 3 on par met melodyne, daarom wilde ik m graag, er zitten vele kleine, en wat grotere verbeteringen, uitbreidingen in. je kunt het beste even googelen of het iets is.

je zegt upgrade? doel je op een update? de termen zijn wat verwarrend.

maar upgrades/updates die sale komt er pas over een aantal maanden.

het is dus niet "goedkoop", de sale (voor updates/upgrades) is normaal 40%. 40 euro verschil. in de maanden dat ik m nu kan gebruiken, vind ik dat het wel waard, maar dat is een afweging die je zelf moet maken.

https://www.synthforum.nl/forum/syn...683488-cubase-update-10-melodyne-moeite-waard

Misschien had ik even moeten googlen voordat ik die thread startte maar nu is de thread al geboren :D
 
Na wat gezeur en gezeik op internet van bestaande Steinberg-klanten heeft Steinberg zijn beleid blijkbaar aangepast en zijn de updates nu te verkrijgen met 50% korting.
Upgrade van Cubase Pro 9.5 naar 10 kost nu 49,50 euro. (i.p.v. 99,-)
Ik heb deze upgrade zojuist aangeschaft.
 
Ook leuk: dat betekent ook upgrades voor de helft van de prijs zijn. Dus van cubase artist 9.5 naar pro 10 is voor de helft van de prijs.
 
Wel zo netjes inderdaad... in die 30 jaar hadden ze vooral hun bestaande klanten moeten "bedanken" lijkt me...
 
de softube tsar-1 reverb, voor de helft van de prijs, komt wel vaker langs, niet zo vaak. prachtige reverb, ik wacht totdat ie bij jrrshop of andere shop nog goedkoper te krijgen valt, ik heb het kleine model, en is zo mooi. wellicht moet ik maar bij het kleine model blijven (die ik via een 2e hands bundel zeer goedkoop verkregen heb, met andere mooie plugins van softube..).
 
Melda Production - MSoundFactory (BETA), introductieprijs EUR 99,= (Free-for-life updates). Prijs gaat later naar EUR 299,=

Melda Production - MPowerSynth
https://www.meldaproduction.com/MSoundFactory

MPowerSynth was al een monster....maar MSoundFactory laat helemaal weinig te wensen over.

P.S. Mocht je al (betaalde) producten hebben van Melda Production: check dan of je deze als Upgrade kunt krijgen voor nog minder....
 
Melda Production - MSoundFactory (BETA), introductieprijs EUR 99,= (Free-for-life updates). Prijs gaat later naar EUR 299,=

Melda Production - MPowerSynth
https://www.meldaproduction.com/MSoundFactory

MPowerSynth was al een monster....maar MSoundFactory laat helemaal weinig te wensen over.

P.S. Mocht je al (betaalde) producten hebben van Melda Production: check dan of je deze als Upgrade kunt krijgen voor nog minder....

ik zag m zojuist, demo geïnstalleerd, klinkt prachtig. weet niet of het een uitbreiding van mijn ecosysteem is... (te weinig meldaproduction plugins, 3... voor een leuke prijs te krijgen... wel de 10 "credits", die je krijgt. dus €89 voor mij.)
 
Melda Production - MSoundFactory (BETA), introductieprijs EUR 99,= (Free-for-life updates). Prijs gaat later naar EUR 299,=

Melda Production - MPowerSynth
https://www.meldaproduction.com/MSoundFactory

MPowerSynth was al een monster....maar MSoundFactory laat helemaal weinig te wensen over.

P.S. Mocht je al (betaalde) producten hebben van Melda Production: check dan of je deze als Upgrade kunt krijgen voor nog minder....

EXTRA 20% KORTING met coupon code (invoeren in je shopping cart): MELDA4615075. Te hebben voor EUR79 + evt. stapelkortingen zoals Kwurqx & vink al vermeldden.

UPDATE: als je subscribed op hun newsletter (bij registratie) krijg je 10 credits die je meteen kunt gebruiken voor nog een keer EUR10 korting. Ik heb 'm dus voor EUR 69
 
Laatst gewijzigd:
Op Plugin Alliance de Brainworx - bx_rooMS voor 29USD met voucher: 24H-rooMS-29
Deal expires after 24 hours.
https://www.plugin-alliance.com/en/products/bx_rooms.html

Ik heb de demo geinstalleerd om te testen, maar zelf (nog) niet overtuigd.
Misschien mis ik wat, maar het komt er voor mij op neer dat de klank niet kan concurreren met bijvoorbeeld een Eventide T-Verb of SP2016.
Het MidSide gedeelte leek/lijkt me interessant, maar daarmee heb ik vooralsnog geen dingen kunnen maken waar ik een wow-gevoel van kreeg.
Daarbij komt dat een eenvoudige MidSide setup (zij het met wat meer moeite) ook te maken is in Cubase door een encoder en decoder en wat Cubase mixer kanaaltjes.
Dat zal alles bij elkaar misschien wel wat meer CPU usage vragen maar ach..

Misschien zijn hier mensen met een andere mening over deze plug?
Misschien zie ik wat over het hoofd?
 
Op Plugin Alliance de Brainworx - bx_rooMS voor 29USD met voucher: 24H-rooMS-29
Deal expires after 24 hours.
https://www.plugin-alliance.com/en/products/bx_rooms.html

Misschien zijn hier mensen met een andere mening over deze plug?
Misschien zie ik wat over het hoofd?

Ik heb hier laatst ook naar gekeken en blijkbaar wordt bx_rooms als een van de minder goede plugins van Plugin Alliance gezien. Ik haakte zelf al af voor dat ik de demo had geïnstalleerd. Ik vond de sounddemo's gewoon niet echt lekker klinken. En M/S zou ik niet zo snel weten waarom dat nuttig is. Ik zou er zelf niet echt gebruik van maken.
 
Ik heb hier laatst ook naar gekeken en blijkbaar wordt bx_rooms als een van de minder goede plugins van Plugin Alliance gezien. Ik haakte zelf al af voor dat ik de demo had geïnstalleerd. Ik vond de sounddemo's gewoon niet echt lekker klinken. En M/S zou ik niet zo snel weten waarom dat nuttig is. Ik zou er zelf niet echt gebruik van maken.

het is niet de plek om hier over eq's te gaan hebben, maar M/S is wel erg nuttig, iig voor mij. niet voor iedereen. er zijn meerdere plugins die dat kunnen, en ik heb er meerdere. daarom niet aangeschaft. maf om op 2 kanalen een andere eq te hebben en met automation, leuke sweeps te maken, sweeps is wat anders normaal, noemt ff zo. ik doel hier niet of een diskussie M/S is nuttig of niet, het hangt er vanaf wat je wil. pas bij cubase 9.5 pro, zag ik het nut er van in, voor mij.

OEPS er was een andere brainworx in de aanbieding, een eq, bij een reverb is M/S nuttig? lijkt me interessant, weet niet of ik reverbs heb die dat zo kunnen.
 
Laatst gewijzigd:
@
EXTRA 20% KORTING met coupon code (invoeren in je shopping cart): MELDA4615075. Te hebben voor EUR79 + evt. stapelkortingen zoals Kwurqx & vink al vermeldden.

UPDATE: als je subscribed op hun newsletter (bij registratie) krijg je 10 credits die je meteen kunt gebruiken voor nog een keer EUR10 korting. Ik heb 'm dus voor EUR 69

ja stapelkorting, of als je the MPowerSynth al hebt, dan is de de prijs nu erg goed...

hier ook 20% korting: MELDA3295356

dan krijg ik ook credits, net als de code van 3ddie , dus een van ons kun je ondersteunen, ahum... konkurrentie, sorry...

ik heb 'm aangeschaft, zonder te weten van die kode... dus ik had je kunnen ondersteunen, 3ddie....

ik vind m nu al krachtig, ben erg benieuwd hoe ie gaat ontwikkelen, life time updates, niet te vergeten, en hij blijft uitgebreid worden. links in een andere thread.
 
ik zag m zojuist, demo geïnstalleerd, klinkt prachtig. weet niet of het een uitbreiding van mijn ecosysteem is... (te weinig meldaproduction plugins, 3... voor een leuke prijs te krijgen... wel de 10 "credits", die je krijgt. dus €89 voor mij.)

bedankt voor de tip, ik wist niet dat er een demo was, die zal ik vanavond eens gaan proberen, ik moet eerlijk zeggen dat ik de meldaproduction gui interfaces verschrikkelijk vindt, maar goed, als ik dan naar bijvoorbeeld de plugin MRhytemizer kijk, die plugin is briljant, dat is een plugin die ik in praktisch alle producties meerdere malen gebruik, dus er is geen twijfel bij mij over de kwaliteit van de plugins.

Ik zal eens kijken of MSoundFactory ook zo in de smaak valt bij mij.
 
bedankt voor de tip, ik wist niet dat er een demo was, die zal ik vanavond eens gaan proberen, ik moet eerlijk zeggen dat ik de meldaproduction gui interfaces verschrikkelijk vindt, maar goed, als ik dan naar bijvoorbeeld de plugin MRhytemizer kijk, die plugin is briljant, dat is een plugin die ik in praktisch alle producties meerdere malen gebruik, dus er is geen twijfel bij mij over de kwaliteit van de plugins.

Ik zal eens kijken of MSoundFactory ook zo in de smaak valt bij mij.

op KVR is er weer een immense diskussie over de GUI; ik heb een speciale thread geopend hier, of die nu een leven gaat leiden weet ik niet, wellicht, want hij is nog lang niet uitontwikkeld.
het is zeer persoonlik, en dat het heb met andere plugins ook, wellicht is melda wat ekstremer, maar wel konsekwent. het zal zeker niet iedereen bevallen, en dat hoeft ook niet.
het is al een beest, en het wordt een groter beest, maar je hebt b.v. avenger al, dat lijkt me een "konkurrent". en laten we hier geen KVR spelen, dat gebeurt hier ook weinig gelukkig, het is wat je wil en kan met een plugin, wat de beslissing maakt. er is geen best soft-synth, gelukkig...

dus demo de plugin eerst. dit is echt een plugin die je eerst moet aftasten, voor jezelf.

dat de prijs zo laag blijft, is nog onduidelijk, of beter: hoe lang, of melda teased....
 
@

ik heb 'm aangeschaft, zonder te weten van die kode... dus ik had je kunnen ondersteunen, 3ddie....
Dank, maar het was een code die ik van het net geplukt had niet mijn persoonlijke code :-)
Ik vind het ook een interessant product en heb het gekocht meer voor de toekomstige aanvullingen die men voor ogen heeft (Samplers etc.). Ik denk dat dit een zeer goed product kan worden dat wat minder aan grenzen is gebonden dan vele concurrenten (fixed aantal lfo’s, fixed osc’s etc). Dit is meer modulair zonder een complete modulaire synth-omgeving te zijn. Aardige tussenvorm en wat mij betreft de moeite waard om te ondersteunen en hopelijk veel plezier aan te beleven (met name in de toekomst).
 
Dank, maar het was een code die ik van het net geplukt had niet mijn persoonlijke code :-)
Ik vind het ook een interessant product en heb het gekocht meer voor de toekomstige aanvullingen die men voor ogen heeft (Samplers etc.). Ik denk dat dit een zeer goed product kan worden dat wat minder aan grenzen is gebonden dan vele concurrenten (fixed aantal lfo’s, fixed osc’s etc). Dit is meer modulair zonder een complete modulaire synth-omgeving te zijn. Aardige tussenvorm en wat mij betreft de moeite waard om te ondersteunen en hopelijk veel plezier aan te beleven (met name in de toekomst).

ow, haha. ik probeer mijn persoonlikke kode, zo krijg ik ook wat. je hebt nu ook 1, overigens. ja, het is al een uitgebreid ding, maar vooral kijk ik uit naar de samplers, resynthesis, het is gewoon een goed produkt. en in beta... en al een beest.. ja zeker een aardige tussenvorm, daarom ook gekocht, al heb ik 3 soft-modular omgevingen... toch door de andere workflow, het is een hybride, en dat leidt weer tot andere resultaten.
 
Vienna Ensemble Pro 7 intro korting E145,- (https://www.vsl.co.at/en/Vienna_Ensemble_Pro). Met dit product kun je meerdere computers gebruiken als “rendering farm” voor zeer grote muzikale projecten (OS X / Windows en kun je door elkaar heen gebruiken). Het lijkt voornamelijk voor grote orkestrale werken te zijn. Je krijgt hier Epic Orchestra 2.0 bij dat los E105,- kost. Misschien interessant voor mensen die met klassieke muziek in de weer willen. Epic Orchestra klikt indrukwekkend (beluister de demo’s maar).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top