Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
thanks!!!

deze ook direct maar ff meegepakt.

En inderdaad, het is dit jaar wel compleet los met al die aanbiedingen. Maar goed, je kunt zo wel voordelig je wishlist aan plugins vervullen op deze manier. Deze thread is wel superhandig in ieder geval!

Eerste indruk van de h3000 native plugin is overigens erg goed. Vooral op vocals is het smullen met al die pitch variaties, die klinken ineens superdik.

dat is mijn gevoel ook, denk ik even rust te hebben ....., komt er wéer een pracht aanbieding, is dit jaar echt anders? heb gelukkig nu een aantal aanbiedingen overgeslagen, ook de H3000, te veel overlap met byome, en andere modular effects (dit is meer een rationalisering om m niet te kopen). en ik kan me eens inhouden, want pracht plugin...

dit is de plugin discount thread, dus voor degenen die voltage modular hebben, de psp ultimate modular collection is in de aanbieding, de goedkoopste prijs gezien bij pluginboutique.
jrrshop heeft m nog niet als aanbieding en soms gebeurt dat ook niet, maar daar zou ie het goedkoopst zijn, of op een andere site, die ik nog niet ken. mail-box loopt vol met sale aanbiedingen...

EDIT: zag juist een bericht op KVR, dat jrrshop ook meedoet voor de psp ultimate.. vandaag of morgen, moet het zichtbaar zijn.

o ja: aanvulling:

ik kreeg er geen e-mail van, meestal dumpt propellerhead wel een e-mail, het is weer may madness sale, voor rack extensions, refills, vst's bij propellerhead, voor reason natuurlik. ook deze keer sla ik het over, want heb al een aanbieding, daarvóor gekocht, mijn eerste rack extension...
 
Laatst gewijzigd:
Oei, ik denk dat ik de beurs toch ook nog 1 keer trek. MMultiAnalyzer van Melda voor 18 dollar.

Dat is een Spectrum Analyzer waarmee je heel makkelijk kunt zien wat een kanaal of groep in het spectrum doet. Sleep de plugin in de gewenste kanalen, geef ze kleurtjes en dan kun je de visuele weergave van elk exemplaar eenvoudig aan- en uitzetten.

https://vstbuzz.com/deals/70-off-mmultianalyzer-by-meldaproduction/
 
Oei, ik denk dat ik de beurs toch ook nog 1 keer trek. MMultiAnalyzer van Melda voor 18 dollar.

Dat is een Spectrum Analyzer waarmee je heel makkelijk kunt zien wat een kanaal of groep in het spectrum doet. Sleep de plugin in de gewenste kanalen, geef ze kleurtjes en dan kun je de visuele weergave van elk exemplaar eenvoudig aan- en uitzetten.

https://vstbuzz.com/deals/70-off-mmultianalyzer-by-meldaproduction/

erg goed ding, goed hulpmiddel, 2e hands gekocht, voor meer... samen met de MautodynamicEQ, erg fijn, die wel in mooie sale.. goed.
meteen maar aangemeld voor de nieuwsbrief van deze site, kende ik niet. dit zijn wel de mooie koopjes.
 
ook wellicht interessant: soundforge 12, en wat video editors, niet de nieuwste versie, maar een soort vreemde charity bundle/software site, die ik niet kende:

https://www.humblebundle.com/softwar...n=tile_index_1

het gaat van 1 dollar tot 25 dollar, je mag meer geven en ook aangeven hoe het verdeeld wordt (charity, makers, site zelf), van ongeveer 22,50 euro heb je soundforge 12 (en ozone 7 elements, maar goed wie heeft die niet gratis...), en wat video editing programma's, wellicht leuk om video's maken voor bij je muziek. zoals vegas movie studio 15, vegas pro edit 15, en wat meer, scrollen op die pagina.... dan zie je wat je krijgen kunt.
zijn net niet de nieuwste versies soundforge zit al op 13 en vegas op 16, maar toch... voor een dr*l een leuk pakket, in movie studio zit ook een muziek editor, of een multi-track dinges, haha, heb alleen het filmpje gekeken.
gekocht, voor iets meer dan 25 dollar, je mag zoveel geven boven de 25 dollar als je wil. of gewoon 25 dollar.

super bedankt voor deze tip,

ik zat nog op sony vegas 13 pro en heb nu voor 25 dollar geupgrade naar sony vegas 15 pro plus de hitfilm essentials pack erbij gekregen. De andere software is grappig, maar heb ik wel alternatieven voor, maar dit is echt een spotgoedkope deal. Sowieso als je sony vegas nog niet had maar wel youtube videos wil maken dan is dit wel een enorm goede deal.
 
Kreeg hetzelfde e-mailbericht van ToneBoosters vandaag. Dus nog een paar dagen om met de demo te spelen en de knoop door te hakken. Wel of niet Reelbus 4 voor 3 tientjes kopen... Met die lage prijs zal het voor velen een no-brainer zijn, maar ik ben er serieus nog niet uit, omdat er nog andere opties zijn.
 
Eventide h3000 = 66 dollar
 
dat is mijn gevoel ook, denk ik even rust te hebben ....., komt er wéer een pracht aanbieding, is dit jaar echt anders? heb gelukkig nu een aantal aanbiedingen overgeslagen, ook de H3000, te veel overlap met byome, en andere modular effects (dit is meer een rationalisering om m niet te kopen). en ik kan me eens inhouden, want pracht plugin...

dit is de plugin discount thread, dus voor degenen die voltage modular hebben, de psp ultimate modular collection is in de aanbieding, de goedkoopste prijs gezien bij pluginboutique.
jrrshop heeft m nog niet als aanbieding en soms gebeurt dat ook niet, maar daar zou ie het goedkoopst zijn, of op een andere site, die ik nog niet ken. mail-box loopt vol met sale aanbiedingen...

EDIT: zag juist een bericht op KVR, dat jrrshop ook meedoet voor de psp ultimate.. vandaag of morgen, moet het zichtbaar zijn.

o ja: aanvulling:

ik kreeg er geen e-mail van, meestal dumpt propellerhead wel een e-mail, het is weer may madness sale, voor rack extensions, refills, vst's bij propellerhead, voor reason natuurlik. ook deze keer sla ik het over, want heb al een aanbieding, daarvóor gekocht, mijn eerste rack extension...

vink
Vraagje over die Vegas Pro bundle (die van de link). Betaal je €25 (of bedrag naar keuze) voor eens en altijd, of moet je hierna maandelijks een bedrag gaan neertellen als in de vorm van een
abonnement
?
 
AudioPlugin.deals heeft een aanbieding, een "plugin boutique"-bundle bestaande uit onderstaande items, voor $120 (men beweert normale waarde $554). Plugin boutique heeft zelf ook vaak kortingsacties... ik weet niet of dit echt een goede deal is, don't shoot the messenger :engel:
  • Pluginboutique Carbon Electra + Expansion
  • Pluginboutique VirtualCZ + Expansion
  • Pluginboutique Scaler
  • SoundSpot Oracle
  • Audiomodern Paths 1 & 2 Bundle
Zoals gezegd voor $120

https://audioplugin.deals/deal-1/
 
Applied Acoustics Systems heeft Chromaphone 2 in de aanbieding in twee varianten, kaal (alleen chromaphone2 voor $99) of met 13 expansion packs (chromaphone2 + 13 expansies voor $169). Het aardige is dat je ook alleen expansies kunt kopen (ook met korting) en deze hebben een player. Je kunt dan zelf geen patches maken maar wel de instrumenten uit de expansion pack gebruiken. Ook bij plugin boutique hebben deze in de aanbieding en is zelfs nog iets goedkoper (kaal EUR 85 & met expansies EUR145, prijzen afhankelijk van de koers van de Britse Pond). Ook de losse expansies zijn goedkoper bij plugin boutique.

Alleen Chromaphone2 : https://www.pluginboutique.com/products/2186
Chromaphone2 + 13 expansies : https://www.pluginboutique.com/produ...aphone-2-PACKS

Mocht je geïnteresseerd zijn in de losse packs dan zelf even zoeken op "Chromaphone2 expansion"

Ter referentie: https://www.applied-acoustics.com/promo/

Ik heb wat videos bekeken en vind het een aardig product. Het is ook een vorm van acoustic modelling (dus niet sample based). Je kunt verschillende manieren van aanslaan combineren met "geluid generatoren" (snaar, oppervlak (trommel) en nog een paar geloof ik) en dat weer combineren met een "body" (resonator). Grappig gedaan. Weet niet of ik ga kopen want als ik de laatste maand de bonnetjes bij elkaar optel....
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top