Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
sonarworks reference 4 headphone edition gratis als je een focusrite of novation account hebt.

(met een database van +200 gemiddelde calibratie files voor koptelefoons)
 
sonarworks reference 4 headphone edition gratis als je een focusrite of novation account hebt.

(met een database van +200 gemiddelde calibratie files voor koptelefoons)

Heb je die al gedownload en geinstalleerd?
Ik heb het geprobeerd en krijg melding "virus detected" bij het downloaden van de installer .exe
Hebben anderen hier ook last van?
 
Ik heb het even snel geprobeert voor je, de installer Reference4Setup .exe werkt hier prima op pc, daarna start hij met downloaden van een 4 mb pakketje, wat vervolgens weer een groot pakketje gaat downloaden.
 
Ik heb het even snel geprobeert voor je, de installer Reference4Setup .exe werkt hier prima op pc, daarna start hij met downloaden van een 4 mb pakketje, wat vervolgens weer een groot pakketje gaat downloaden.

Dank voor de moeite.
Ik heb het ook weer eens geprobeerd en nu doet ie het gewoon wel.
 
sonarworks reference 4 headphone edition gratis als je een focusrite of novation account hebt.

(met een database van +200 gemiddelde calibratie files voor koptelefoons)

Hoe bemachtig je deze? Ik heb een Novation account, maar zie nergens een link/code bij inloggen. Zie ik iets over het hoofd? :?
 
Volgens mij geldt dit alleen voor Focusrite-users en niet voor Novation. Ik heb al vaker tevergeefs naar software zitten zoeken.
 
Oh ik heb bij beide accounts de focusrite en novation hardware in het rijtje registred products staan.

En de deals van novation kan ik bij focusrite bereiken en downloaden. En de deals van focusrite staan bij novation. Kijk maar:

Screenshot via de novation website:

Screenshot_20190308-012033.png
 
Laatst gewijzigd:
Misschien komt het omdat ik van beide producten heb?

Wat je kan doen, log eens met je naam en password in op de focusrite website. En kijk dan nog eens? Je novation account werkt voor beide website, en andersom een focusrite aangemaakt account werkt ook op novation.
 
Misschien komt het omdat ik van beide producten heb?

Wat je kan doen, log eens met je naam en password in op de focusrite website. En kijk dan nog eens? Je novation account werkt voor beide website, en andersom een focusrite aangemaakt account werkt ook op novation.

Helaas....
Had ik mijn 2i2 destijds toch maar nieuw moeten aanschaffen..... ;)
 
Kun je die niet registreren dan? Ik heb ook een tweedehands midi Keys kunnen registreren.

Goed, mocht het allemaal niet lukken dan mag je mijn headphones license wel hebben want ik heb toch het hele pakket al.
 
sonarworks reference 4 headphone edition gratis als je een focusrite of novation account hebt.

(met een database van +200 gemiddelde calibratie files voor koptelefoons)

Gratis voor een half jaar toch?
 
Helaas....
Had ik mijn 2i2 destijds toch maar nieuw moeten aanschaffen..... ;)

Biam, je mag mijn license code wel hebben....als dat gaat. doe er toch niets mee.
 
Je hebt helemaal gelijk, wat een flauwe plugin collective dit keer dan. Er wordt eigenlijk gewoon een demo weg gegeven dus.
 
technisch gezien geen plugin, maar of ik weet niet het bestaan van een andere discount thread (of ben 'm gewoonweg vergeten...):

ableton

Save up to EUR 100 for live 10 upgrades

zoiets stond pas vandaag op de ableton website, maar ik zie t nu weer níet.. maar het is wel degelijk aan de hand (ongelukkige formulering, yeah!); kijk ook in de ableton tip thread, voor als je een oudere versie hebt, je kunt onderhandelen met ableton.
 
technisch gezien geen plugin, maar of ik weet niet het bestaan van een andere discount thread (of ben 'm gewoonweg vergeten...):

ableton

Save up to EUR 100 for live 10 upgrades

zoiets stond pas vandaag op de ableton website, maar ik zie t nu weer níet.. maar het is wel degelijk aan de hand (ongelukkige formulering, yeah!); kijk ook in de ableton tip thread, voor als je een oudere versie hebt, je kunt onderhandelen met ableton.

Alleen als je Live 10 Lite of Intro hebt zo te zien. Volgens jou is korting te onderhandelen? Zou mooi zijn, ik heb Live 9 Standard.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top