Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
vandaag de laatste dag van de zomer sale van SampleRobot, het is 1 van mijn meest gebruikte programma's, dus ik zou hem zeker aanraden, de pro versie is nu slechts 187 euro!

https://samplerobot.com/
 
vandaag de laatste dag van de zomer sale van SampleRobot, het is 1 van mijn meest gebruikte programma's, dus ik zou hem zeker aanraden, de pro versie is nu slechts 187 euro!

https://samplerobot.com/
Ik had hem een tijdje geleden bijna gekocht. Het automatisch samplen sprak mij erg aan. Toch hoorde ik hier en daar geluiden op forums dat tussen de vele opgenomen samples, de starttijd van een enkele sample niet correct kon zijn en ben toen afgehaakt. Wat zijn jou ervaringen?
 
Ik had hem een tijdje geleden bijna gekocht. Het automatisch samplen sprak mij erg aan. Toch hoorde ik hier en daar geluiden op forums dat tussen de vele opgenomen samples, de starttijd van een enkele sample niet correct kon zijn en ben toen afgehaakt. Wat zijn jou ervaringen?

ik ken het fenomeen wel, ik had het gisteren nog toen ik een sample pack klaar maakte, toen was er 1 velocity noot niet goed kwa starttijd, dat zit in de SoundFont export, want op het scherm staat de note start informatie wel goed. Ik los het nu op door de sample even te knippen, maar het hoort automatisch te gaan inderdaad. Ik zal dat probleem eens melden bij samplerobot, ik ken die persoonlijk, dus zal het voorbeeld project wel even met hun bespreken.

Maar ik kom het echt heel weinig tegen, over het algemeen zijn ze allemaal perfect.
 
Nog ± 5 dagen (!) te gaan...Trackspacer v2.5.4 (van Wavesfactory) met korting te koop voor 39€ (normaal 59€)

Een van mijn beste plug-in aankopen ooit gedaan :baco:...[/URL]
Ik zocht een plug-in die de slavetrack een negatieve (EQ)impuls geeft met het frequentiespectrum van de mastertrack. Toen ontdekte ik Trackspacer, die doet dit geloof ik. Helaas...ik vond de audiodemo erg tegenvallen, ik had er meer van verwacht. Maar jij bent dus erg enthousiast?
 
Ik gebruik 'm in de meeste van mijn tracks :)
Het was een tip die ik jaren geleden van Hardwell tijdens ADE kreeg.
Neutron schijnt ook zoiets te hebben, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

Lees ook even de reacties onder het filmpje.

 
Nog ± 5 dagen (!) te gaan...Trackspacer v2.5.4 (van Wavesfactory) met korting te koop voor 39€ (normaal 59€)

Een van mijn beste plug-in aankopen ooit gedaan :baco:

https://www.wavesfactory.com/summer-of-deals

zag me wel eens voorbij komen, wel verleidelik. ik heb een soort van vreemde tussenoplossing, of is het overlappend, meldaproduction MMultianalyzer, en MautodynamicEQ, die laatste heeft unmask mogelikheden (én meer). maar deze de tracskspacer wellicht wel heel sekuur, of makkelik. het opzetten bij melda gaat wat sneller, bij de laatste update.

maar goed; Plugin Alliance big sale!

https://www.plugin-alliance.com/en/products.html

met

PA-MEGA-SALE-20-OFF
€20 voor éen produkt korting, kode werkt maar éenmaal. kijk naar de UA aanbiedingen, mijn favorieten. koop de sandman pro voor €11 b.v..... maar voldoende aanbiedingen in verschillende prijsklassen.
 
Ik gebruik 'm in de meeste van mijn tracks :)
Het was een tip die ik jaren geleden van Hardwell tijdens ADE kreeg.
Neutron schijnt ook zoiets te hebben, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

...
dat zijn handige plugins inderdaad.

Neutron kan dat inderdaad ook, je kunt in neutron carven of boosten op basis van een bron source (kan 1 van je kanalen zijn, of je kunt je frequency band dynamisch laten sidechainen met een compressor per band op basis van dat zelfde signaal Zo kun je dynamisch dus druk verlagen of verhogen (het kan uiteraard beide kanten op) op basis van de activiteit van je andere channel
 
Mmm.. inderdaad verleidelijk... scheelt een hoop automaten werk om dat allemaal handmatig te doen...

Je mag trackspacer van mij overnemen voor 25,- (krijg je de login gegevens van mijn account, die je kan aanpassen in je eigen email en wachtwoord) :okdan:

PM als je interesse hebt.
 
Neutron kan dat inderdaad ook, je kunt in neutron carven of boosten op basis van een bron source (kan 1 van je kanalen zijn, of je kunt je frequency band dynamisch laten sidechainen met een compressor per band op basis van dat zelfde signaal Zo kun je dynamisch dus druk verlagen of verhogen (het kan uiteraard beide kanten op) op basis van de activiteit van je andere channel

Kan dat ook met Neutron Elements 2?
(of hoe heet die functie zodat ik zelf kan googlen?)
 
Ik heb hem net ook opgehaald. Maar er zit een heel vreemde distortion over het geluid die niet gestuurd wordt vanuit de settings. Geen idee waar het mis gaat. Heb jij hem al geïnstalleerd? Zo ja, hoe klinkt het bij jou?

Zo hoor ik het zonder aanpassingen van de instellingen.
 

Attachments

  • Piano Bass.wav
    974,3 KB · Bekeken: 124
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top