Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Fabfilter komt vaak alsnog met korting op de dag zelf.

Tone2 geeft vanaf vandaag 40% korting. Icarus is echt een hele goede vst, beter dan Elektra2 als je het mij vraagt.
 
Ik heb deze week alleen audiothing space echo gekocht, ben trots op mezelf.
 
Ik heb deze week alleen audiothing space echo gekocht, ben trots op mezelf.

Ja dat is echt een mooie, een van mijn favoriete plugins.

De afgelopen dagen heb ik de Fog Convolver er bij gekocht met een goede korting. Verder ook Goodhertz Good Dither, Boz Digital T Bone EQ + Manic Compressor en de U-He Repro. Erg mooi spul allemaal :) Laatst ook de gratis Soundtoys Little Plate meegepakt en die is echt zeer bruikbaar. Voorlopig kunnen we weer even vooruit...
 
Ik heb deze week alleen audiothing space echo gekocht, ben trots op mezelf.
Die heb ik ook gekocht. Ik wilde eigenlijk eerst de Galaxy Tape van UAD kopen, maar Outer Space (van Audiothing) krijgt van gebruikers hogere waarderingen (en is uitgebreider qua features). :)
 
Ik heb het volgende maar even meegepakt: Studio One 3, RapidComposer V3, SonarWorks Reference 4 en SoundToys Echoboy. En ik wilde eigenlijk alleen maar Reference 4 kopen. K#t Black Friday :D
 
ik heb hybrid 3 met alle expansion packs gekocht, voor die prijs altijd leuk om te proberen.
Daarnaast, Kirnu Cream in de aanbieding gekocht, stond al een tijdje op mijn lijstje en is een mooie arpeggiator voor die prijs.
 
Hybrid 3 ook gekocht gisteren, nu ook maar alle expansions. Toch een leuk prijsje:P
 
Ik heb het redelijk netjes gehouden,

vacuum pro 1 euro
ni komplete 11, 200 euro
accusonus regroover pro, 50 euro
 
Hybrid 3 ook gekocht gisteren, nu ook maar alle expansions. Toch een leuk prijsje:P

Voor die ene euro en een beetje ben ik ook even van mijn gratis VST doelstelling afgestapt :P

Misschien dat ik ook Fathom (soort van modular) nog voor een tientje doe....maar ik heb nog een beetje het idee dat hij nog niet helemaal volwassen is.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top