(Cyber)gothic-geluiden gezocht voor K2000

W

We_Rubicon

Guest
Ik ben voor mijn nieuwste muzikale avontuur op zoek naar cybergothic en dark-wave geluiden (programma's en samples) voor mijn Kurzweil K2000.Vooral vette beat-samples zijn erg welkom.

Ja,precies,de zelfde als o.a. Feindflug,kwijl,kwijl.
Volgens mij heeft Ome Rudy er ook 1:Black Death program 10:Timershift.

NEE HIJ IS NIET TE KOOP!!!

(Bijna)Alle KRZ.files en WAV.files zijn in ieder geval compatible,en files van Akai en van Ensoniq dacht ik ook.
Ik wil de programma's natuurlijk best wat aan passen zodat ik niet precies hetzelfde geluid heb,het gaat voornamelijk om een goede basis (want dat programmeren valt nog es niet mee...!)

Voor HEEL bijzondere files wil ik wel betalen,maar ik kan ook gewoon straks je naam bij de credits zetten!

XXX We Rubicon

[ sorry voor deze edit.. maar je post was een rommeltje.. (craz) ]
 
Last edited by a moderator:
Vintagesynth.com: "The K2000 uses 31 sound-shaping algorithms to provide a variety of resonant filters, EQs, continuous panning, amplitude modulation, crossfade, distortion, digital wrap, waveshaper, pulse width modulation, high frequency enhancement, low frequency oscillators, hard sync oscillators and mixing oscillators"

Volgens mij zat opties om lekkere industrial geluiden te bouwen ;) Alleen dat het een sample-based is vind ik jammer... maar gewoon flink aan de slag met die digital wrap, distortion, PWmod en sync :P

Cas
 
Back
Top