X

met welk programma kan ik hardcore/trance/dance genre maken?

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Heej allemaal
    ik zoek een hardcore programma dat gratis is en een full version..
    ik hoop dat iemand mij kan helpen

groetjes.. saskia
    Music-4-ever

Hey
    Ik zoek een programma waarmee je eigen hardcore kunt ontwerpen
    of trance of hardstyle jumpstyle of groove.

het liefst gratis en de hele versie.

Alvast bedankt.
    Music-4-ever

Comment

Hiero
      klik hier voor mijn muziek

Comment

Bedoel je om hardcore house muziek mee te maken ? of gewoon een goed programma ?
        http://www.2groove.nl
        Gearlist: , SonarLE, Sonar 6 Proffesional Logic hitkit, Cubase LE,Ableton live lite,Reason 2.5, 2x EST 4x midi in/out, Fasttracker, Skaletracker, Roland MC307, Access Virus Classic, Roland 1080 met Techno, House, Asia, Latin kaartje, Yamaha AN1x, E-magic Audiowerk8 geluidskaart. E-mu0404 geluidskaart, Korg SP250. WANTED !!! -<o Korg Legacy o>-

Comment

buzz machines!
          of buzzle
          www.buzzle.de
          Synchronous Lateral Exictation

Comment

of Skale tracker, op het internet kan je gratis geluiden downloaden en dan vervolgens in skale tracker inladen.

Vroeger werd het met de Amiga gedaan met protracker daar werd oa ook hardcore muziek mee gemaakt (naast hardware synths uiteraard)

linkje: http://www.skale.org/
            Gearlist: , SonarLE, Sonar 6 Proffesional Logic hitkit, Cubase LE,Ableton live lite,Reason 2.5, 2x EST 4x midi in/out, Fasttracker, Skaletracker, Roland MC307, Access Virus Classic, Roland 1080 met Techno, House, Asia, Latin kaartje, Yamaha AN1x, E-magic Audiowerk8 geluidskaart. E-mu0404 geluidskaart, Korg SP250. WANTED !!! -<o Korg Legacy o>-

Comment

wat is een hardcore programma?

Comment

harde kern programma ?

Comment

Octamed Soundstudio voor de amiga is nu freeware geloof ik...

Maakte ik vroeger ook gabber mee
                  Het niets is alles wat niet iets is
                  https://soundcloud.com/septicstudio <---Elitaire Grafmuziek

Comment

Als ik alleen maar samples gebruikte dan deed ik het met protracker 3.15

maar voor midi......... OCTAMED !!! super proggie voor aansturen van midi. wysiwyg
                    Ik hoop dat skaletracker met betere midi support zal komen........ veruit een goede opvolger voor fastracker en octamed

Comment

Re: met welk programma kan ik hardcore/trance/dance genre maken?

Origineel geplaatst door Music4ever
                      Ik zoek een programma waarmee je eigen hardcore kunt ontwerpen
                      ontwerpen? volgens mij komt je talent op de eerste plaats...
                      je kan in prinipe met elk programma die muziek maken, het ligt geheel aan wat jij er instopt...

Comment

Bericht door een moderator:
                        samengevoegd. Één thread is voldoende
                        http://soundcloud.com/protohuman
                        TE KOOP: Malekko EKKO BBD delay, EHX Germanium overdrive, TC Electronics M-One, Emu 2x2 MIDI interface

Comment

Idd een goede vraag, hardcore programma? Denk dat je zoiets zoek als renoise of zo.
                          Hot chips, Cool chips, Super chips..... Want some ?!

Comment

Ik heb tot nu toe bijna alle programmas al gedownload , en probeer ze allemaal wel ff uit
                            ik heb nu REAPER gedownload... en kun je daar ook hardcore mee maken?

Groetjes.
                            Music-4-ever

Comment

Origineel geplaatst door mario
                              Idd een goede vraag, hardcore programma?
                              Programma met een harde kern. Hardened Kernel... linux misschien?

Comment

hardcore programma

het is wel niet gratis maar de vst synth vanguard is mischien wel wat

Comment

ik zou het bij een tracker houden zoals impulse tracker.
                                  Het is perfect voor beginners met ruime mogelijkheden.
                                  WOB WOB WOB wobwobwobwob....

Comment

Origineel geplaatst door koekebakker
                                    ik zou het bij een tracker houden zoals impulse tracker.
                                    Het is perfect voor beginners met ruime mogelijkheden.
                                    Inderdaad, gewoon met een tracker beginnen. Madtracker is een hele goede.
                                    Een tracker werkt relatief makkelijk; gewoon samples inladen en in de 'patterns' zetten. Wel is het handig dat je je in dergelijke programma's eerst wegwijs laat maken door iemand die al ervaring heeft met musiceren in zo'n soort programma.

Heb je al enige ervaring met muziekmaken?

Comment

Dat er enigzins serieus op wordt ingegaan verbaast mij .....
                                      Dacht dat vragen als "wat is de beste hardstyle synth?" niet behandeld werden ?

Ontopic dan maar, prgs:
                                      cubase VST/SX/SE/LE etc etc
                                      Renoise, reason, fruity loops
                                      Fasttracker, modplugtracker, madtracker, screamtracker
                                      magix music maker, pfffff etc etc
                                      DJ Niel Facebook Tutorials

Check out: www.gearhunter.net

Comment

Ik las pas in een andere thread genaamd "wat is de ...... vraag die je ooit gehoord hebt" dat deze vraag daartoe behoorde.

Mischien is REBIRTH een tip????
                                        "Random Pro"

Comment

Working...
                                        X