iOS Oscilloscoop app

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.715
Locatie
Utrecht
Ik ben links en rechts aan het kijken naar een app waarmee ik kan kijken hoe de golfvorm er uit ziet van de patch die ik aan het bouwen ben. Ik dacht dat er wel aardig wat zou zijn maar het valt tegen, ik heb er al een paar geprobeerd. Frequentie en amplitude moeten instelbaar zijn. Als hij automatisch pitch detecteert nog beter.

wie heeft ervaring? Ik zie alleen een app van 11 euro die het wellicht doet.
 
Yep, je kunt inzoomen, maar niet helemaal tot op 1 cycle. Kan ook FFT doen. Leuke app hoor, maar ik gebruik tegenwoordig alleen nog zo'n chineese digitale hardware scoop van twee tientjes, naast m'n ouwe trouwe analoge Telequipment D61a
 
Yep, je kunt inzoomen, maar niet helemaal tot op 1 cycle. Kan ook FFT doen. Leuke app hoor, maar ik gebruik tegenwoordig alleen nog zo'n chineese digitale hardware scoop van twee tientjes, naast m'n ouwe trouwe analoge Telequipment D61a

Het zou toch mooi zijn als een oscilloscoop app gewoon de pitch detecteert van de noot die je houdt? Ook geen rocket science anno 2020 lijkt me. Wat ik tot nu toe gezien heb is techniek van 50 jaar of ouder in een app jasje gegoten.
 
Back
Top